کد خبر: 18984 - تاریخ: شنبه، 16 فوریه 2013 - 09:00

الگوی من در زندگی شخصی، رسول اکرم(ص) هستند/ پدرم مشوق اصلی من است

محمد جواد عاطفی قاری ممتاز استانی و کشوری در مصاحبه با خوبان خبر: سعی می کردم که در هر مسابقه ای شرکت داشتم نام خمام را ببرم . رسانه ها، اساتید و در کل حاضرین هر جلسه قرآنی بعد از قرائتم می پرسیدند اهل کجا هستید؟ و من قبل از گفتن نام گیلان اسم شهر خمام را می بردم .

به گزارش خوبان: با خبر شدیم یکی از برترین قاریان کشور ساکن شهر خمام می باشند. محمد جواد عاطفی قاری برگزیده و ممتاز استان گیلان و کشور، از مفاخر شهر خمام هستند. به همین دلیل گفتگویی را با ایشان ترتیب دادیم.

خوبان خبر: لطفا خودتان را معرفی کنید.

 به نام ایزد بی همتا. بنده محمدجواد عاطفی هستم متولد اسفند ماه سال 1371 و در حال حاضر به دلیل آنکه در دانشگاه علوم قضایی تهران تحصیل می کنم  ساکن تهران هستم اما به طور کلی زاده ی شهر خمام بوده و خانه ی پدریم در این شهر واقع است.

DSC01681

خوبان خبر: تاکنون چه مقام هایی در سطح استان و کشور کسب نموده اید؟

به دلیل آنکه مقامات استانی کسب شده بسیار هستند لذا از گفتن آنها چشم پوشی می کنم و فقط به ذکر مقامات کشوری می پردازم:

مقام اول کشور در مسابقات قرائت قرآن کریم بسیج دانش آموزی   قم  ۱۳۸۶

مقام دوم مسابقات دانشجویان دانشگاه های دولتی در رشته ترتیل  تهران۱۳۹۰

مقام دوم مسابقات دانشجویان بسیجی در رشته قرائت قرآن  تهران  ۱۳۹۱

 سه دوره برگزیده مسابقات کشوری احکام    مشهد مقدس ۱۳۸۶و۱۳۸۸و۱۳۸۹

 مقام سوم مسابقات  اذان کشور        مشهد مقدس  ۱۳۸۷

 برگزیده به عنوان برترین قاری مرتل استان تهران ۱۳۹۰

 برگزیده به عنوان برترین کاریکاتوریست جشنواره محیط زیست تهران  ۱۳۸۷

 نفر چهارم مسابقات ترتیل قرآن کشور اوقاف  و امور خیریه  کردستان  ۱۳۸۷

 نفر برتر مسابقات ترتیل قرآن کشور اوقاف و امور خیریه     بوشهر ۱۳۸۸

 نفر اول مسابقات اذان یادواره مرحوم موذن زاده اردبیلی  اردبیل  ۱۳۸۹

 نفر دوم مسابقات کشوری قرائت قرآن کریم جهاد   شیراز  ۱۳۸۸

 نفر اول مسابقات ترتیل قرآن استانهای شمالی کشور گرگان ۱۳۸۷

 نفر دوم مسابقات تحقیق قرآن منطقه ۳ کشور      قزوین       ۱۳۸۸

افتخارات

خوبان خبر: قرآن چه تاثیری بر زندگی شخصی شما داشته است؟

مسلما هرچه دارم چه ازجنبه مادی و معنوی همه از قرآن کریم و برکت تلاوت آیات شریفش است.در هرجا و در هر لحظه اگر با مشکلی مواجه می شدم استخاره از قرآن و بهره گیری از معانی ژرفش باعث آن می شد که به درستی مشکلات به وجود آمده را حل کرده و به موفقیت دست یابم.همچنین با قرآن بودن و شرکت در مسابقات مختلف قرآنی که به طریق اولی موجب سفرهای متعدد به استان های کشور می شد نه تنها باعث لطمه زدن به درس و سایر کارهایم نشد بلکه همواره در تحصیل نیز به لطف خدا موفق بودم.

خوبان خبر: مشوقین شما در این راه چه کسانی بوده اند؟

در درجه اول پدر بزرگوارم مشوق اصلی من بودند .ایشان از کودکی سوره های کوچک قرآن را به من آموخته و مرا در یادگیری صحیح هنر قرائت و حفظ کلام الله مجید یاری می کردند .مادرم نیز مشوق دیگری بودند که با حمایت های معنوی خود شوق و رغبت مرا در کسب علم قرائت قرآن کریم و دیگر هنرهای صوتی اسلامی همچون اذان و ابتهال فزونی می بخشیدند.

خوبان خبر: چه کسانی را در زندگی شخصی خود الگو قرار داده اید؟

همیشه سعی دارم خود الگویی برای دیگران باشم.اما در پاسخ به این سوال باید بگویم که هر کسی باید امامان معصوم را الگوی زندگی مادی و معنوی خود قرار دهد و سعی کند تا آن اندازه که می تواند خودش را از لحاظ رفتار، کردار، پندار و گفتار نزدیک به الگویش کند .الگوهای من در زندگی شخصی ام چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی حضرت محمد (ص) و امام جواد (ع) هستند و تا آن اندازه که می توانم سعی می کنم طوری عمل کنم که به این دو عزیز بزرگوار نزدیک شوم .

خوبان خبر: قرآن تا چه اندازه می تواند در زندگی افراد تاثیرگذار باشد؟ (از بعد انسان سازی)

انسان موجودی است متفکر و دارای حق انتخاب  ودارای ویژگی ها و پتانسیل های مثبت و تکامل پذیر نفسانی و آمدن قرآن کریم نیز تصدیقی است بر وجود تفکر در انسان زیرا اگر انسان قدرت فهم، تدبر و تفکر نداشت هیچوقت نمی توانست قرآن را درک کند و نزول قرآن بی معنی می شد. در همین راستا باید اشاره کرد که خداوند متعال دو عنصر تفکر و قرآن را لازم و ملزوم یکدیگر دانسته و با توجه به دارا بودن قدرت انتخاب و اختیار از او خواسته که برای تکامل نفسانی خویش و نیز پیشرفت فردی و اجتماعی اش اولا با تفکرش راه های موجود در قرآن برای رسیدن به سعادت را بررسی کرده سپس از سر گذشت نیکوکاران و بدکاران استنباطی داشته باشد و بعد با قوه ی اختیار خود راهش را برگزیند و گام های خود را برای انسان سازی با تمسک به قرآن کریم بردارد.

12

خوبان خبر: مسئولین تا چه حد از شما حمایت کرده اند؟

بگذارید این سوالتان را به عنوان یک عضو بسیار کوچک از جامعه ی افتخار آفرینان و نخبگان خمامی پاسخگو باشم.

سوال بسیار جالبی پرسیدید بهتر است اینگونه شروع کنم .سالهاست که در شهر خمام با توجه به دارا بودن پتانسیل های فراوان قرآنی کلاس قرآن منسجم ،مستمر و باشکوهی وجود ندارد. شاید این سوال به وجود آید که چطور بنده توانستم به این درجه از قرائت قرآن دست یابم ؟ مسئولین تا چه حد می توانستند حمایت کنند و نکردند؟ ماه ها و سالها با هزینه شخصی خود در کلاس های داخل و خارج استان شرکت می کردم .در مسابقات مختلف قرآنی شرکت کرده و مقام می آوردم .مسئولین کجا بودند؟! سعی می کردم که در هر مسابقه ای شرکت داشتم نام خمام را ببرم . رسانه ها، اساتید و در کل حاضرین هر جلسه قرآنی بعد از قرائتم می پرسیدند اهل کجا هستید؟ و من قبل از گفتن نام گیلان اسم شهر خمام را می بردم .هدفم هم زنده کردن این نام است و تا آخر هم این کار را انجام می دهم. بگذریم نه قدر نشناسم به نحوی که کارهایی که برایم انجام گرفته انکار کنم و نه زیاده گو و چاپلوسم طوری که از کارهایی که برایم انجام نشده قدردانی کنم .حقیقت این است،متاسفانه مسئولین خمام در زمینه قرآنی و حمایت نخبگان قرآنی ضعیف عمل کرده اند . نه تنها در زمینه قرآنی بلکه در زمینه علمی هم اوضاع بر همین منوال است. چرا؟ بگذارید مثالی برایتان بزنم در کنکور سال 90 بنده و دو نفر دیگر از دانش آموزان خمامی رتبه ی سه رقمی کنکور را به دست آوردیم . مسئولین چه حمایتی کردند؟آیا اصلا می دانستند ؟آ نهایی که می دانستند چه کار کردند؟

چه خوب است جلساتی برگزار شود و از نظرات ودیدگاه های نخبگان خمامی استفاده شود.

چرا باید قرآن در جامعه ی اسلامی فقط محدود به مجالس ختم یا فوقش افتتاح جلسات و یا همایش ها و پروژه ها باشد ؟ آیا مگر شعارمان اعتلای فرهنگ قرآنی نیست پس چرا حمایت هایمان در این زمینه بسیار کم است؟ انشالله این وضع تغییر یابد و حداقل برای افرادی که در آینده نخبه قرآنی این شهر می شوند حمایت ها صورت گیرد.

خوبان خبر: کمی از تحصیلاتتان و دانشگاهی که در آن مشغول به تحصیل می باشید برایمان بگویید.

خوشبختانه و با لطف پروردگار بعد از تلاش فراوان در مطالعات درسی توانستم رتبه سه رقمی در کنکور کسب کنم و بعد از انجام مراحل مختلف گزینش و مصاحبه های پی در پی علمی و سیاسی و عمومی توانستم در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری تهران قبول شوم و جزء دانشجویان بورسیه این دانشگاه شناخته شوم . این دانشگاه وابسته به قوه قضاییه بوده و دانشجویان پس از فراغت از تحصیل و طی دوره کارآموزی به کادر قضایی قوه قضاییه افزوده شده و به شغل قضاوت مشغول می شوند. خوشبختانه توانسته ام در این دانشگاه هم چهره ی قرآنی خود را بروز دهم و در مراسمات مختلف این دانشگاه که با حضور مقامات مملکتی اعم از روسای قوه قضاییه، مقننه و مجریه و سایر مسئولان است به اجرای برنامه و تلاوت بپردازم و برای دانشجویان و اساتید کلاسهای قرآنی برگزار کنم.

خوبان خبر: برای یادگیری و فراگیری قرآن کریم چه روشی را پیشنهاد می کنید؟

از آنجایی که خداوند متعال در سیر تکامل انسان و آفرینشش مهندسی توانا بوده و بی دلیل اعضا و شکل قرار گیری آنها را نیافریده است، لذا با توجه به شکل انسان هم می توان یادگیری قرآن و هرچیز دیگر را مشخص ساخت . همانطور که می دانیم انسان دو گوش و یک دهان دارد و شاید هم دلیل این آفرینش این باشد که بیشتر از آنکه بگوییم گوش دهیم. در یادگیری قرآن کریم هم مهمترین نکته گوش دادن صحیح و زیاد و مداوم نوارها و سی دی های تلاوت قرآن کریم اساتید برجسته مصری و ایرانی است. به طوری که هرچه بیشتر گوش دهیم به تناسب آن بهتر هم می خوانیم.

متاسفانه در کشور ما یادگیری قرآن در جلسات قرآنی معطوف به زیبا خواندن و رعایت نکات تجویدی و لحنی شده و کمتر به معانی آیات و فهم آنها دقت می شود . توصیه می کنم قبل از یادگیری نغمه های قرآنی، آیات و معانی آن را فرا بگیریم و بعد سعی کنیم آنچه که از صوت و لحن یاد گرفته ایم بر روی معانی آیات پیاده کنیم تا اثر گذاری تلاوتمان بیشتر باشد.

dr

خوبان خبر: مسئولین چقدر می توانند در گسترش فرهنگ قرآنی تاثیر گذار باشند؟

مسلما نقش مسئولین نقشی است حیاتی و غیر قابل انکار. اگر معتقد بر این باشیم که نظام جمهوری اسلامی بر پایه عمل به معانی قرآن شکل گرفته باید برای ادامه این نظام گرانقدر نیز بر حمایت از قرآن و تعالیم روح بخشش پافشاری نمود.

از آنجا که راه سعادت بشری در  قرآن کریم و بعد تعالیم اهل بیت مشخص شده پس وظیفه ما و علی الخصوص مسئولین که پرچمدار این نظام هستند گسترش این فرهنگ ، ارتقا و اعتلای آن و نیز گستردن آن در کل جامعه ایرانی بلکه جامعه اسلامی و در آخر جامعه بشری است. این فعالیت ها محقق نمی شود مگر با سعی و تلاش این عزیزان و استفاده ی صحیح آنها از مصالح مادی و معنوی.

خوبان خبر: در پایان اگر صحبتی باقی مانده خوشحال می شویم شنونده باشیم.

در پایان هم تشکر می کنم اولا از سایت خوب و تاثیرگذار خوبان خبر که مقدمات این گفتگو را فراهم کردند. سایت بسیار خوبی دارید .و همچنین تشکر می کنم از تمام کسانی که با دعای خیرشان موجبات پیشرفت بنده را فراهم کردند.انشالله بتوانم قدرشناس زحمت هایشان باشم . به امید آن روزی که با ظهور مولایمان حضرت مهدی (عج) صلح ،نیکی و عدالت بر تمام جوامع بشری حکم فرما باشد. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۹۸

  1. فا.رضايي.
     | 2013/02/16 - 09:58
    پاسخ
    +7
    0

    سلام.به طور اتفاقي سري به سايت ها ميزدم گفتم اسم خمام رو تو گوگل سرچ کنم .سايتتون و مطالبش اومد.و از اون جالب تر اين مطلبو گفتگوتون با اين قاري قرآن ديدم.من رضايي هستم و ساکن مشهدم و قبلا ساکن خمام بودم.واقعا به خودم مي بالم که مال شهري هستم که آدمايي مثل اين آقا توش زندگي مي کنن.اين همه مقام…!!!..واقعا دستمريزاد.

  2. محمد علیدخت
     | 2013/02/16 - 11:01
    پاسخ
    +3
    -4

    باسلام .خدمت برادر ارجمندم جناب آقای محمدجواد عاطفی: خیلی خوشحالم که جوانان ما چنین استعدادهایی دارند امیدوارم هرجا هستید سلامت و موفق و پیروز باشید و برایتان آرزوی موفقیت در مراحل زندگی و دانشگاهی را از خداوند متعال خواستارم. از خوبان خبر هم تشکر ویژه دارم بابت مصاحبه با جوانان موفق بخش های مختلف استان گیلان.

  3. سجاد حسيني
     | 2013/02/16 - 11:15
    پاسخ
    +1
    0

    من چندساله که شمارو ميشناسم آقاي عاطفي خيلي ها فکر ميکنن شما آدم مغروري هستيد اما اگه چندروز از نزديک باهاتون باشن و باهاشون باشيد به اشتباهشون پي ميبرن.

  4. نگين دريا
     | 2013/02/16 - 12:45
    پاسخ
    +1
    0

    خوشا آنانکه الله یارشان بی بحمد و قل هو الله کارشان بی
    خوشا آنانکه دایم در نمازند بهشت جاودان بازارشان بی
    خوش به حالتون كه موفقيد مخصوصا تو اين زمينه ها انشالله كه همينطوري خوب باقي بمونيد.ما هميشه دعاگوتون هستيم.

  5. شیخ محمدامین رحمانی
     | 2013/02/16 - 15:49
    پاسخ
    +1
    0

    با سلام خدمت برادر عزیز جناب اقای عاطفی
    ازانجایی که بنده ارادت کامل خدمت شما و اخوی گرامی شما دارم باز هم بامطالعه مختصری از شرح زندگی جنابعالی برایم خیلی جذاب بوده واگر دعایم درخانه خدا اثری داشته باشد فقط برای شما دعا می کنم ویقین دارم کسی که در زندگی او نقش دارد اوهمیشه موفق می باشد برایم دعا کن موفق باشید

  6. یاران گمنام امام زمان عج
     | 2013/02/16 - 17:32
    پاسخ
    +1
    -1

    باسلام و خسته نباشید بر برادر ارجمند آقای محمد جواد عاطفی افتخار شهر خمام می باشی بر خود می مالیم که همچین شخصیتی در شهرستان خمام می باشد و همچین ارزوی موفقیت روزافزون شما از خدا متعال خواستاریم

  7. م . ق
     | 2013/02/16 - 17:38
    پاسخ
    +1
    0

    سلام
    جناب آقا محمد جواد عاطفی
    تشکر می کنبم که شما این همه فعالیت های گسترده در عرصه قرآنی داشته اید. شما باعث افتخار شهرستان خمام می باشید
    صمیمانه و ازته قلب آرزوی موفقیت در همه زمینه ها آرزو مندم انشاء ا… در طول زندگی موفق و موید باشید ./

    • لبیک...
       | 2015/02/20 - 14:58
      پاسخ
      +1
      -1

      سلام خانم م.ق
      با احترام به اطلاع جنابعالی میرسانم که خمام فقط یه بخش میباشد
      خواهشن یه کم با مطالعه بیشتر متن بنویسید
      ببخشیدا قصد بی ادبی ندارم

    • ناشناس
       | 2013/02/16 - 18:57
      پاسخ
      +2
      0

      داداش ما فکر کرديم فقط خودت سايت داري.خمامتونم سايت دار شد؟!! عجب سايتيه برار.آقا قاضي شدي هواي مارو هم داشته باش.اگه نظرو ديدي و شناختي منو يه تک بزن بهم.آدرس انزلي خ پاسداران بعد از تاکسي رز.بشناختي تي بلاميسر.

  8. صالح مصلح.
     | 2013/02/16 - 17:54
    پاسخ
    +2
    0

    از اينکه اين ترم با شما واحدام يکي شده بسيار خوشحالم نه بخاطر اين مقامات بخاطر اينکه هميشه خوش رو بودنتون رو ترک نميکنيد و آدم درکنار شما احساس آرامش و صلابت ميکنه.پيامو دادم تا بخوني رفيق.خواستني هستي.

  9. شهروند یزدی
     | 2013/02/16 - 18:12
    پاسخ
    +1
    -1

    باسلام
    جناب آقای عاطفی به طور اتفاقی از سایت خوبان خبر دیدن کردم چون خودم خمامی می باشم از این سایت دیدن کردم و
    افتخار می کنم که همچین شخصی
    در خمام می باشد که ما خبر نداشتیم ؟
    الان دارم اشک شوق میریزم
    باز ممنون آقای عاطفی این همه مقام برای شهرستانی همچون خمام کسب نموده ای

  10. رقيب
     | 2013/02/16 - 18:31
    پاسخ
    +2
    -4

    هميشه انسان در اوج نميماند.به فکر روزي باش که همه چيز بر وفق مرادت نيست.بلاخره پشت هر پيروزي شکست نيز هست.

  11. دانشجوی نخبه دانشگاه علوم قضایی
     | 2013/02/16 - 20:24
    پاسخ
    +1
    -1

    سلام علیک.کجایی بابا محمدجواد پیدات نیست این ترمو شانس نداشتیم دیگه .نه شما سعادت نداشتی مارو ببینی و با ما باشی.در ضمن یه کاری کن سایتتم مثل این سایت ایمیل اجباری نداشته باشه .به فکر ادمایی که ایمیل ندارنم باش.موفق باشی داداشی

  12. زهرا
     | 2013/02/16 - 22:04
    پاسخ
    +2
    -1

    من نه کاري به مقاماتون دارم نه به افتخاراتتون.شما از نظر شخصيتي بهترينيد.مگه پسري که از سر حيا دختر نامحرمو نگاه نميکنه بايد بهش گفت مغرور؟حتما پسري که به دخترا چشمک ميزنه اون مغرور نيست از نظر کسايي که بهتون ميگن مغرور.شما به همين راه پاک بودنتون ادامه بديد.انشالله هميشه موفق باشيد

  13. زهرا
     | 2013/02/16 - 22:21
    پاسخ
    +1
    -1

    من نه به مقاماتون کار دارم و نه به افتخاراتتون فقط اينو ميتونم بگم که شما از نظر شخصيتي بهترينيد.و به کسايي که بهتون ميگن مغرور بايد بگم چش ديدن پيشرفتاتونو ندارن .

  14. شحات اهواز.عليرضا موحدي
     | 2013/02/16 - 22:59
    پاسخ
    +1
    0

    بنده هم به نوبه ي خودم تبريک ميگم به همه خمامي ها و گيلاني ها که اينجور جوونايي دارن.آقا محمدجواد عاطفي در قسمت فرم تماس سايتتون چندوقته نظر ميذارم .فک کنم هنوز نديديد از طريق لينکتون که تو سايت گذاشتيد اومد اينجا مصاحبه ي کوبندتونو ديدم.موفق باشي .دوست دار شما عليرضا موحدي مسابقات اردبيل .شحات اهواز.

  15. بي نشون
     | 2013/02/17 - 00:24
    پاسخ
    +1
    0

    اي کاش ميشد مسابقه اي تو خوب بودن و مهربوني برپا کرد اونوقت همه ميديدن که چطور تو اون مسابقه هم اول ميشدي.آقاجواد عزيز دوستدارم تو اين کامنت گمنام باشم .اما يه نشونه بهت ميدم که زياد دنبالم نگردي.سوارخ کردن صندلي هواپيما!!! يادت اومد؟حالا بگرد دنبالم ببينم ميتوني پيدام کني يا نه.

  16. يه سوال
     | 2013/02/17 - 07:22
    پاسخ
    +1
    0

    يه سوال چرا نامي از اساتيد قرآنتون نبرديد؟چرا اولين کلاس قرآني که در اون حضور داشتيد رو نام نبرديد ؟

  17. مجيد قرباني
     | 2013/02/17 - 10:57
    پاسخ
    +2
    0

    صرف نظرازهرديدگاه ومنش خاصي وحب وبغضي كمترين چيزي كه از مسولان كشورخصوصا مسولان ديني وقراني برمي آيدحمايت هاي مادي ومعنوي ازافتخارافرينان كه باعث پيشرفت روزافزون مباحث اخلاقي وفرهنگي وبه تبع آن حاكم شدن روح خودباوري درميان جوانان خصوصاجوانان ديارخمام خواهدشد.
    مجيد قرباني
    دانشجوي دوره 30 دانشگاه علوم قضايي وابسته به قوه قضاييه

  18. علی
     | 2013/02/17 - 11:55
    پاسخ
    +1
    0

    با سلام آوای قرآن شما باعث ارامش روح و انس با مفاهیم الهی است توفیق روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم

  19. ليلا رحماني
     | 2013/02/17 - 14:51
    پاسخ
    +2
    -1

    صداي زيباتون در قرائت قرآن هر شنونده اي رو مجذوب خودش ميکنه.اميدوارم هميشه اونو در اين راه خرج کنيد.درپناه الله محفوظ باشيد.

  20. علی
     | 2013/02/17 - 20:46
    پاسخ
    +1
    -2

    به به به آقا محمدجواد عاطفی بلاخره سایت خوبان خبر به این نتیجه رسید که بیاد با قاری خوب ایران که مال شهر پر افتخار خمامه مصاحبه کنه.من واقعا خوشحالم که دارم مصاحبتو میبینم ولی حیف دیر متوجه شدم دوست داشتم اولین نظرو خودم بذارم.ولی عیب نداره .خیلی جیگری .مخلصتیم داش

  21. فاطمه.m
     | 2013/02/19 - 10:22
    پاسخ

    واقعا تبریک بهتون میگم بخاطر کسب این همه مقام.ما خمامیا به وجود شما تو این شهر افتخار میکنیم .به این امر معتقدم که وجود قاری های خوش صدایی مثل شما باعث جذب خود مسلمونا به دینشون میشه .آرزوی خوشبختی و تندرستی براتون دارم.التماس دعا

  22. محمد علی
     | 2013/02/20 - 12:21
    پاسخ

    با سلام.آقای محمد جواد بی شک شما از بهترین قاریان کشور هستید صوت شما خیلی دلنواز و آرامش بخش است.امیدوارم بالطف خدا و تلاش خود به درجات بالاتری در عرصه صوت و همچنین در زندگی موفق و پیروز باشید. ومن الله توفیق

  23. محدثه
     | 2013/02/20 - 16:17
    پاسخ
    +4
    0

    سلام واقعا انسان شخیص و ارجمندی هستین؛صحبت هاتون خیلی زیبا و پر معنا بود و بیانگر اشنایی خوب شما با مشکلات و مسائل جامعه و و قلب پاک و اندیشه ژرف شماست؛امیدوارم جامعه اسلامی تلاش خودش رو در زمینه عدالتخواهی و معنویت ادامه بده و همینطور بیشتر کنه؛و مسئولین همیشه وظیفه شناس باشن و شاهد کمترین بی عدالتی و نارضایتی در جامعه اسلامی باشیم و مقدمات ظهور برای اقا صاحب الزمان اماده بشه؛ان شاء الله؛ 

  24. سید مجتبی حسینی نسب
     | 2013/02/22 - 13:04
    پاسخ
    +1
    -3

    به نام خدا حضور جوانان متدین در عرصه های مختلف از صدر اسلام تا به امروز یک حضور پررنگ وچشمگیر بوده . ظهور یک جوان لایق و قابل ستایش از شهرمان در زمینه های قرانی وسایر سطوح در سطح ملی مایه مباهات ماست و بارقه هایی از امید را دلمان زنده کرده است استمرار موفقیت وسر بلندی جنابعالی ارزوی قلبی ماست.

  25. محمد علیدخت
     | 2013/02/26 - 12:24
    پاسخ
    +1
    -2

    باسلام خدمت برادر ارجمند محمد جواد عاطفی از پیام حضرتعالی تشکر می نمایم و امیدوارم شما هم در تمامی مراحل زندگی و دانشگاهی موفق و موئد باشید ما را از دعایتان فراموش نفرمایید.التماس دعا اسفند 1391

  26. غریبه
     | 2013/02/27 - 08:37
    پاسخ
    +3
    0

    باعث بسی افتخار است که همچون دوست معروف و مشهوری مثل شما دارم افتخار است که انسان راه محبوبیتش را از قرآن به دست آورد .افتخار خمامید . موفق و سرزنده باشید.غریبه باشم بهتر است

  27. سروش يکتا از شهر ملوان
     | 2013/02/27 - 10:42
    پاسخ
    +2
    -1

    استاد شما بهترينيد.من هرچه از قران بلدم را مديون شما هستم .استادي توانا در به کار گيري نغمه هاي قراني .بي شک بهترين قاري ترتيل خوان کشور بلکه جهان هستيد.صوتي محزون و جذب کننده. دوستدارتان سروش

  28. مهران
     | 2013/03/1 - 23:38
    پاسخ
    +1
    0

    صدايت قشنگ است.زيبا هم تلاوت ميکني .خوش چهره و اهل قرآني.مودب و مهرباني .باهوش و با استعدادي.نخبه علمي و فرهنگي و قرآني هم هستي .ولي اين دليل نميشه به ما امضا ندي!!! داش محمدجواد مخلصيم.

  29. نام شما...
     | 2013/03/6 - 12:14
    پاسخ
    +1
    0

    استادان شما در زمینه قرآنی آقایان لطفی نیا صالحی ایزدی و بذربخش بودند که متاسفانه نامی از ایشان ذکر نکردید

  30. مهرك فرجييييييييييييييييييييييي
     | 2013/03/6 - 19:53
    پاسخ
    +2
    0

    من مطمئنم شما در آينده نه چندان دور وزيري نماينده مجلسي يا حتي رئيس جمهور ميشيد .مگه رئيس جمهوراي اين كشور يا وزرا وقتي همسن شما بودن كي بودن؟انقد افتخار داشتن؟درسشون خوب بود؟شما از هر لحاظي واسه اين مملكت نيازيد فقط بايد خودتونو همينطور كه هستيد حفظ كنيد .ما هم دعاتون ميكنيم

  31. م
     | 2013/03/17 - 19:47
    پاسخ

    آفرین به غیرت خمامی صلابت خمامی پشتکار خمامی .ای خمامی افتخار خمامی .فکر نکن دو سال رفتی تهران تهرانی شدی تو هنوز خمامی هستی

  32. محمد
     | 2013/03/24 - 15:04
    پاسخ
    +2
    0

    سلام محمد جواد عزیز مصاحبه زیبایت رو از این سایت مفید خواندم در این اولین روزهای سال نو آرزوی موفقیت برای شما و خانواده محترمتون دارم و از صمیم قلب از برادر عزیز آقا مهدی عاشوری تشکر میکنم که منو با این سایت آشنا کرد ازین به بعد سعی میکنم هرروز به سایت خوبان سربزنم و در کنار کریمه اهلبیت علیها السلام حضرت معصومه دعاگوتون باشم
    محمودزاده

  33. سید محمود
     | 2013/04/15 - 15:59
    پاسخ

    برای بنده شخصا موجب مباهات و افتخار است از همینجا سلام خودم را به حضرتعالی میرسانم و خواستار موفقیت روز افروزتانم

    • خوبان
       | 2013/04/15 - 18:35
      پاسخ
      0
      -2

      کاربر گرامی، با توجه به اطلاعاتی که ما از ایشان داریم، ایشان کار مداحی را انجام نمی دهند. و بعضی ادعیه همچون دعای آل یاسین و یا دعای ندبه و توسل را قرائت می کنند.

  34. ر
     | 2013/04/24 - 01:34
    پاسخ
    +1
    -1

    خدا پشت و پناه و حافظ جووناي سالم خوشتيب و درسخونو متواضعو خوش زبونو مهربوني مثل شما بشه ايشالله.

  35. يك خمامي
     | 2013/04/25 - 12:35
    پاسخ
    +1
    0

    متشكريم از سايت خوبان خبر آيا آقاي محمدجواد عاطفي در انتخابات شوراي شهر كانديدا شده اند؟؟سپاسگذاريم اگر پاسخگو شويد

    • خوبان
       | 2013/04/26 - 00:47
      پاسخ
      0
      -3

      با تشکر از کاربر گرامی، طبق قانون انتخابات افراد کمتر از 25 سال نمی توانند کاندیدای انتخابات شوراهای شهر و روستا شوند. در نتیجه ایشان نمی توانند کاندیدا شوند.

  36. م.م.م
     | 2013/06/12 - 13:25
    پاسخ
    +1
    0

    واقعا جات خالیه محدجواد تو این انتخابات شورای شهر
    یه کسایی رو میبینم خودشونو کاندیدا کردن
    البته تو کلاست دیگه به این جاها نمیخوره
    همیشه دعاگوت هستم

  37. س.عقیقی
     | 2013/07/11 - 19:15
    پاسخ
    +3
    0

    باسلام
    از اینکه یک بار دیگه چهرتون رو دیدم خوشحالم .شما یه اسطوره هستید .
    کاری که شما برا من انجام دادید باعث شد زندگی من عوض بشه . انشالله که هرچی میخواید خدا بهتون بده.بازم ممنونم

  38. محمد نیکمنش
     | 2013/08/17 - 12:10
    پاسخ
    +1
    -1

    باسلام
    امیدوارم در زندگی شخصی و کاریتان متئجه حیله های حسودان و دشمنان باشید
    با آرزوی سربلندی شما
    محمد نیکمنش

  39. مسوول
     | 2013/08/30 - 23:22
    پاسخ
    +5
    -2

    شما افتخار مایید آقای عاطفی ولی کم توجهی مسوولین هرچقد هم که باشد یقینا باعث توقف افتخار آفرینی شما نمیشود.التماس دعا یک مسوول خمامی

  40. فاطمه سادات موسوي
     | 2013/09/9 - 12:52
    پاسخ
    +3
    -2

    با سلام
    اين از تقدير خداونديست كه به يك نفر همه ي هنر ها را ميدهد و به ديگري نه .
    شكر گزار خدا باشيد چون يا خيلي دوستتان دارد
    يا خيلي ميخواهد امتحانتان كند
    يا حق

  41. ل......
     | 2013/10/11 - 12:38
    پاسخ
    +1
    -1

    و الله یرفع الذین امنوا و اوتوا العلم درجات
    خداوند با دو بال پروازی که به شما داده 1 قرآن 2 علم رهنمای شما به رسیدن موفقیت های بزرگ خواهد بود

  42. نصیر محله
     | 2013/10/26 - 16:34
    پاسخ
    +8
    -1

    در خمام افراد بسیار بزرگی وجود دارند که محمدجواد عاطفی یکی از آنهاست.
    البته باید اذعان داشت او در زمینه ی مربوط به خودش در خمام و چه بسا در استان برترین است.
    ممنون از سایت استانی خوبان خبر
    مهدی پور

  43. رضایی
     | 2014/02/19 - 18:04
    پاسخ
    +3
    -2

    با عرض سلام خدمت آقا محمد جواد گلم.
    ایشالله زیر سایه قرآن هرجا هستی سربلند و پیروز باشی.
    دعای مادرانه ی ما همیشه همراه شما فرزندان غیور ایرانمان هست

  44. ادیب صادقی
     | 2014/02/21 - 01:50
    پاسخ
    +4
    -3

    با سلام – ااحسنت بر شما – انشاالله همیشه در مسیر قرآن و اهل بیت ثابت قدم بمانید-

  45. ح.ر
     | 2014/02/22 - 19:41
    پاسخ
    +2
    -1

    انشالله شام عروسیت رو بخوریم محمد جواد جان
    با تشکر از زحمات مسوولین سایت

  46. مهدي ساجدي
     | 2014/02/23 - 12:18
    پاسخ
    +3
    -2

    حفظكم الله برادر . مصاحبه ي جالبي بود .نترس و دليرانه پاسخ دادند. از اين مصاحبه ها بيشتر در سايتتان بگذاريد . مطالب كشوري و نظامي را بيشتر كنيد
    با سپاس

  47. ن.احمدنیا
     | 2014/02/27 - 12:08
    پاسخ
    +2
    -1

    به به به داداش گلم
    حرفای قشنگی زدی اما کو گوش شنوا .ایشالله موفق باشی داداشی

  48. حسام
     | 2014/03/6 - 19:01
    پاسخ
    +3
    -1

    استاد محترم
    با عرض سلام
    خواهشمندم اگر امکان دارد نمره ی تجوید من را اصلاح نمایید تا بتوانم در مسابقه اول بشوم

  49. حق شناس
     | 2014/03/17 - 19:43
    پاسخ
    +3
    -1

    باید افتخار آفرینان خمامی طی مراسمی تشویق شوند.
    این همه کم لطفی مسوولان بابت چیست؟

  50. محمد حسین گلپور
     | 2014/12/20 - 22:32
    پاسخ
    +1
    0

    سلام جواد جان مبارک باشه از بی مهری های مسولین ناراحت نباش خودم در یکی از مسابقات مهم کشوری که ماه پیش برگزار شد حضور داشتم به جای تقدیر از نفر اول حفظ کل سال گذشته که در راه دفاع از خاک این کشور 2 ماه پیش شهید شد بچه های قرانی فقط خدا را دارند تلاشت رو باید هزار برابر کنی تا از قافله رقابت جا نمانی

  51. محمد حسین گلپور
     | 2014/12/21 - 18:51
    پاسخ
    +2
    0

    سلام خدا رو شکر که خوبان خبر سانسور اصلا نداره و همه پیام ها رو بی کم و کاست به صاحباشون می رسونه از خوبان خبر بابت امانتداری تشکر می کنم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads