کد خبر: 18974 - تاریخ: شنبه، 16 فوریه 2013 - 08:45

حاج‌آقا کاندیدا نمی‌شود ولی اگر کاندیدایی مورد تأییدش باشد حمایت می‌کند/در مسیر انتخابات قرار دارم

خوبان خبر: عفت مرعشی در حاشیه مراسم ختم محمدکاظم مرعشی در پاسخ به این سؤال که آیا هاشمی رفسنجانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد اظهار داشت:‌ حاج‌آقا هاشمی رفسنجانی کاندیدا نمی‌شود.

خوش‌چهره هم قصد کاندیداتوری ندارد
شنیده شد که محمد خوش‌چهره ضمن تکذیب حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده به عنوان کاندیدا گفت: «تاکنون پیشنهاداتی در این باره به بنده شده اما فعلا هیچ تصمیمی برای چنین ماموریتی ندارم.» فرارو نوشت؛ وی تاکید کرد: «به‌رغم دعوت‌های دانشگاهی و برخی جریان‌های سیاسی از بنده برای حضور در انتخابات، فعلا هیچ تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم.»

مظفر مصاحبه خود را تکذیب کرد
شنیده شد که رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان راجع به بعضی مطالب منتشره به نقل از وی در برخی سایت‌های خبری، تاکید کرد: بنده هیچ مصاحبه‌ای در زمینه مطالب منتشرشده، با هیچ رسانه‌ای انجام نداده‌ام و مصاحبه با بنده در چنین مواردی کذب است. تسنیم نوشت؛ برخی رسانه‌ها در خبری، مطالبی به نقل از حسین مظفر درباره برخی اصولگرایان و ظرفیت رأی آنان منتشر کرده بودند.
معرفی کاندیدا در جلسه فردا رخ نخواهد داد
لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری درباره ورود مصداقی جبهه پایداری برای معرفی کاندیدا، گفت: جبهه پایداری به جمع بندی مصداقی نرسیده است و قطعا اگر مصداقی به نتیجه برسیم تنها یک نفر با تایید فقهایمان انتخاب خواهد شد.
وی در خصوص اخباری مبنی بر تایید 4 نفر از چهره های سیاسی به عنوان کاندیدا در جلسه روز پنجشنبه جبهه پایداری، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و همان طور که گفتم هنوز مصداقی به جمع بندی کامل نرسیده ایم و قطعا در صورت جمع بندی یک نفر معرفی می شود نه چهار نفر.
لنکرانی تاکید کرد: قطعا چنین اتفاقی (معرفی کاندیدا) در جلسه فردا رخ نخواهد داد.
در مسیر انتخابات قرار دارم
پورمحمدی در خصوص نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری 92 پاسخ داد باید فضای مساعد برای اعلام این مسئله فراهم شود و من هم به جمع‌بندی برسم اما حقیقت این است که در این مسیر قرار دارم.
محمد شريعتمداري به علت حضور در جمع راهپيمايان تهراني (22بهمن) سفر خود را لغو کرد
سخنگوي انتخاباتي شريعتمداري اعلام كرد: محمد شريعتمداري جداي از اين كميته مشورتي از مدت‌ها پيش فعاليت‌هاي مشورتي خود را آغاز و با بسياري از بزرگان درباره انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده مشورت كرده است.
وي همچنين تاكيد كرد: شريعتمداري بيش از آنكه به فكر كانديداتوري در انتخابات باشد، در جهت رفع اختلافات مسئولين و تلاش براي ايجاد وحدت در بين جريان‌هاي سياسي بويژه جريان اصلاح‌طلب است.
بهرامي همچنين عنوان كرد:‌ شريعتمداري بنا دارد بيانيه‌اي در جهت محكوميت اتفاقات 22 بهمن ماه در حرم حضرت معصومه (س) صادر كند.
سخنگوي انتخاباتي شريعتمداري درباره انتشار اخباري مبني بر راي بالاي “عليرضا بهشتي” در شوراي هماهنگي اصلاحات عنوان كرد: به نظر مي‌رسد اين‌ها حدس و گمان است، چراكه “بهشتي” تا كنون اعلام آمادگي و تمايل براي كانديداتوري در انتخابات نداشته است.
وي در ادامه درباره علت لغو سفر انتخاباتي محمد شريعتمداري به بابل گفت: محمد شريعتمداري به علت ضرورت حضور در جمع راهپيمايان تهراني (22بهمن) سفر خود را لغو و اين همايش بدون حضور شريعتمداري برگزار شد.

حاج‌آقا کاندیدا نمی‌شود ولی اگر کاندیدایی مورد تأییدشان باشد حمایت می‌کند

عفت مرعشی عصر دیروز در حاشیه مراسم ختم محمدکاظم مرعشی در پاسخ به این سؤال که آیا هاشمی رفسنجانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد اظهار داشت:‌ حاج‌آقا هاشمی رفسنجانی کاندیدا نمی‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا آقای هاشمی از فرد خاصی حمایت می‌‌کند، گفت: اگر کاندیدایی مورد تأییدشان باشد حمایت می‌کند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه کاندیدای مورد تأیید آقای هاشمی کیست؟ گفت: در حال حاضر 1000کاندیدا وجود دارد.

همچنین عفت مرعشی در پایان گفت: آن موقع که رأی حاج‌آقا را خوردند کجا بودید؟!
هاشمی و خاتمی نمی‌توانند نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند

مرعشی عضو اسبق حزب کارگزاران در پاسخ به این پرسش که اقبال عمومی به کاندیدای دولت در انتخابات چگونه است، ‌گفت: این را باید از توده‌های مردم سؤال پرسید که زیر فشار تورم کمرشان در حال شکستن می‌شکند.

مرعشی در خصوص حضور اصلاح طلبان در یازدهمین رقابت ریاست جمهوری تاکید کرد: ما امیدواریم مجموع اصلاح طلبان بتوانند کمک مهمی به نظام و مردم بکنند.

وی در مورد کاندیداتوری سید محمد خاتمی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی نیز گفت: آقایان هاشمی و خاتمی از شخصیت‌های تاثیر گذار کشور هستند و نمی‌توانند نسبت به موضوع مهمی چون انتخابات بی‌تفاوت باشند.

منبع: 8دی

 

انتهای پیام/21


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads