کد خبر: 189525 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 جولای 2019 - 11:49

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان :

۲۵۶ مدرسه در طول تشکیل مجمع ساخته و تحویل آموزش و پرورش گیلان شده است

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان گفت: ۲۵۶ مدرسه نیز با یک هزار و ۱۸۹ کلاس درس در طول تشکیل مجمع ساخته و تحویل آموزش و پرورش گیلان شده است.

به گزارش خوبان خبر؛ سیدابوالقاسم میر مسعودی لنگرودی روز گذشته در حاشیه انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز بخش خمام در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر ، اظهار داشت : از ۵۴ مدرسه در حال ساخت ۳۰ مدرسه در مهرماه امسال در قالب ۱۱۴ کلاس درس احداث و برای بهره برداری به آموزش و پرورش تحویل می‌شوند.

وی اظهارداشت: ۵۰ قطعه زمین هم به مساحت ۹۹ هزار و ۲۶۳ مترمربع توسط مردم خیر گیلان به مجمع خیرین برای ساخت مدارس اهدا شده و علاوه بر آن شش ساختمان نیز با زیربنای یک هزار و ۲۰۳ مترمربع به منظور تبدیل آن به مدرسه به این مجمع اهدا شده است.

وی تصریح کرد: ۲۸۹ نفر خیر مدرسه ساز در گیلان داریم که ۶۳ نفر آنان زن هستند و تاکنون ۳۶ نهادحقوقی نیر مدرسه به خیرین اهدا کرده اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان گفت: ۲۵۶ مدرسه نیز با یک هزار و ۱۸۹ کلاس درس در طول تشکیل مجمع ساخته و تحویل آموزش و پرورش گیلان شده است.

به گزارش خوبان خبر؛ در پایان رای گیری ، اسماعیل زاده ، زیبایی ، سعادتی ، موسوی ، عاشوری ، صنعتی ، نژاد پارس به عنوان نفرات اصلی دراین دوره از انتخابات حائز اکثریت آرا شدند.

 

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads