کد خبر: 189518 - تاریخ: چهارشنبه، 17 جولای 2019 - 17:17

ظهر امروز صورت گرفت:

افتتاح زمین ورزشی در راستای برنامه های پیشگیری از اعتیاد در روستای خواچکین

ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بهزبستی در راستای اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد اجتماع محور زمین وررشی روستای خواچکین خمام جهت اوقات فراغت جوانان و بانوان با حضور مسولین افتتاح گردید.

به گزارش خوبان خبر؛  ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بهزبستی در راستای اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد اجتماع محور زمین وررشی روستای خواچکین خمام جهت اوقات فراغت جوانان و بانوان با حضور مسولین افتتاح گردید.  

معاون امور پیشگیری بهزیستی گیلان در حاشیه این افتتاح گفت: ورزش نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد و توجه به ورزش و گسترش آن تاثیر زیادی در کاهش معضلات اجتماعی بویژه اعتیاد و مصرف مواد مخدردارد. وی افزود : کشورهای جهان نیز به این نتیجه رسیده‌اند که ورزش عاملی پیشگیرانه از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

فرحناز نوبخت ادامه داد: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، رویکرد پیشگیرانه را برای کاهش معضلات اجتماعی و اعتیاد و مصرف مواد مخدر دنبال می‌کند و خوشبختانه این رویکرد در بین مسئولان نیز از جایگاهی مهم برخوردار است.

وی تصریح کرد: استفاده خوب و بهینه از امکانات موجود نیز تا حد زیادی کاهش معضلات جامعه را به دنبال دارد، بنابراین نیاز است که همه مردم و مسئولان با فعالیت گسترده و مستمر در این عرصه گام بردارند.

انتهای پیام/۲۳۳۶

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads