کد خبر: 18949 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 فوریه 2013 - 18:30

سرپرست بخشداری خمام در مصاحبه با خوبان خبر؛

راهپیمایی امسال بخش خمام بی نظیر بود.

خوبان خبر: حقیقتاً راهپیمایی 22 بهمن امسال، در تاریخ برگزاری راهپیمایی هایی که بعد از پیروزی انقلاب در بخش خمام برگزار شده است، بی نظیر بوده است. آنچه که در یوم الله 22 بهمن شهر خمام صورت گرفت، شکوه و عظمت و تجلی ارداه مردمان بخش خمام بوده است که عاشقانه به صحنه آمده اند، تا یک بار دیگر حماسه ای جدید خلق نمایند.

به گزارش خوبان: با توجه به پشت سر گذاشتن دهه مبارک فجر و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، بی مناسبت ندیدیم که با منوچهر عاشوری، که جدیداً سکان هدایت بخشداری خمام را به عهده گرفته است، گفتگویی را ترتیب دهیم. پیشنهاد می کنیم خواننده این گفتگو باشید.

خوبان خبر:  آقای عاشوری، در خصوص طرح و پروژه های مهمی که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت کمی برایمان توضیح می دهید؟

عرض تبریک دارم ایام خجسته و مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و قبل از هر چیز لازم می دانم که از زحمات سایت خوبان خبر در اطلاع رسانی به موقع اخبار و وقایع بخش خمام تقدیر و تشکر نمایم. بحمدلله در دهه مبارک فجر امسال در بخش خمام ، 34 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 300 میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

از جمله این پروژه ها شامل، گازرسانی، آسفالت راه روستایی، اجرای طرح هادی و بهسازی محیط روستا، ساخت منازل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و محرومین، افتتاح استخرشنای خمام، و دو پروژه ی بزرگ بخش خصوصی، شامل صنایع چوبی بهترین ها در روستای گورابجیر صحرا، افتتاح چاپخانه در روستای لات ، و هم چنین در آینده ای نزدیک  بهره برداری از پمپ گاز CNG در شهر خمام از جمله این پروژه ها می باشد.

1

خوبان خبر: با توجه به برگزاری راهپیمایی شکوهمند مردم ولایتمدار خمام در 22 بهمن ماه ، راهپیمایی امسال مردم خمام را چگونه ارزیابی می کنید؟

ملت مسلمان و انقلابی شهر و روستاهای تابعه بخش خمام به منظور لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ( حفظه الله ) در روز یک شنبه به خیابان ها آمده و با سردادن شعارهای انقلابی، ضمن بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت، دشمنان این نظام را که مدت ها بود علیه نظام تبلیغ می نمودند تا راهپیمایی 22 بهمن امسال کمرنگ تر از سال های گذشته برگزار شود، مایوس و ذلیل و درمانده نمودند.

آنچه که در یوم الله 22 بهمن شهر خمام صورت گرفت، شکوه و عظمت و تجلی ارداه مردمان بخش خمام بوده است که عاشقانه به صحنه آمده اند، تا یک بار دیگر حماسه ای جدید خلق نمایند.

حقیقتاً راهپیمایی 22 بهمن امسال، در تاریخ برگزاری راهپیمایی هایی که بعد از پیروزی انقلاب در بخش خمام برگزار شده است، بی نظیر بوده است.

خوبان خبر: در پایان اگر نکته ی خاصی را لازم می دانید بفرمایید.

در پایان لازم می دانم که از همه ی گروه ها و اقشار مختلف مردم اعم از امام جمعه و روحانیون معظم، فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت، فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی و پلیس راه بخش خمام، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و بخش و روستاهای تابعه، دهیاران عزیز شهرداری و پرسنل شهرداری، رئیس و معاونان و مدیران، و همه ی افرادی که به نحوی از انحا این حماسه ی بزرگ را در بخش خمام به وجود آوردند تقدیر و تشکر می نمایم.

و هم چنین از آقای مهندس عظمتی فرماندار رشت، تشکر ویژه می نمایم که با حضور ارزشمند خود در افتتاح پروژه های عمرانی بخش خمام همواره حامی این بخش بوده اند.

 

انتهای پیام/86


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. یک خمامی
     | 2013/02/15 - 00:04
    پاسخ
    +1
    0

    با تشکر از سرپرست محترم بخشداری خمام، جناب منوچهر عاشوری که همیشه در پشت صحنه بسیاری از فعالیتهای منطقه ، حضورفعال و مؤثر داشته و توانایی خاصی در حل مشکلات دارند؛ ولی معمولاً قدر زحمات ایشان دانسته نمی شود.

  2. علیرضا قویدل
     | 2013/03/3 - 23:13
    پاسخ
    +2
    0

    ضمن عرض سلام خدمت شما برادر بزرگوار با تشکر از زحماتهای دلسوزانه جنابعالی در بخشداری خمام توفیق روزافزون برایتان ارزومندیم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads