کد خبر: 189470 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 جولای 2019 - 10:01

اختلاف ملکی با اقوام کار را به خودکشی از بالای پل عابرپياده کشاند

پلیس رضوانشهر مانع از خودکشی مرد ۴۰ ساله شد

سرهنگ جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: با اقدام به موقع ماموران پلیس در شهرستان رضوانشهر مردی ۴۰ ساله که قصد خودکشی داشت از مرگ نجات یافت.

به گزارش خوبان،  با اقدام به موقع ماموران پلیس در شهرستان رضوانشهر مردی ۴۰ ساله که قصد خودکشی داشت از مرگ نجات یافت.

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی در رضوانشهر قصد خودکشی از بالای پل عابر پیاده واقع در روبروی اداره آموزش و پرورش این شهرستان را دارد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با حضور در محل متوجه شدند مردی به بالای پل عابرپیاده رفته و با داد و فریاد قصد دارد خود را از بالای پل به پایین پرت کند.

سرهنگ جوانمردی بیان داشت: در همان لحظات اولیه با حضور به موقع ماموران و اعزام تیم مذاکره کننده پلیس، نامبرده به آرامش دعوت و با صحبت‌های صورت گرفته و قول مساعد به وی برای رسیدگی به مشکلات، از اقدام خود صرفه نظر کرده و موضوع ختم به خیر شد.

وی تصریح کرد: دلیل اصلی اقدام این فرد برای خودکشی، اختلاف ملکی با اقوامش بود که این موضوع در مراجع قضائی در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: هرگاه زنگ مرکز فوریت‌های پلیسی به صدا در می‌آید ماموران با حساسیت و سرعت عمل خود سعی می‌کنند در سریع‌ترین زمان ممکن به کمک مردم بروند که در این مورد خاص نیز حضور به موقع ماموران انتظامی و تیم مذاکره کننده پلیس، از وقوع یک حادثه دلخراش جلوگیری شد.

 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads