کد خبر: 189425 - تاریخ: دوشنبه، 15 جولای 2019 - 10:08

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گیلان:

۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در گیلان شناسایی شد

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت: حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی باعث رونق فضای کسب و کار می شود و در این راستا ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان شناسایی شده است.

به گزارش خوبان ،  منصور مولایی پور در جلسه ستاد سرمایه گذاری در فرمانداری آستارا افزود: دولت باید بسترهای لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی را فراهم کند تا حمایت از سرمایه گذار، معنای واقعی داشته باشد.

وی اظهار کرد: مطالعات اقتصادی و زیست محیطی و اخذ مجوزهای منابع طبیعی و دیگر دستگاه ها باید قبل از سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شود و اگر بسترهای لازم برای اجرای طرح در شهرستان‌های گیلان آماده باشد، اداره کل امور اقتصادی و دارایی برای معرفی سرمایه گذار و حمایت از طرح، آماده است.

مولایی پور بیان کرد: در مقایسه با برخی کشورهای دنیا وضعیت مناسبی در سرمایه گذاری بخش خصوصی نداریم و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید در اولویت دستگاه‌های دولتی باشد و وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز پیگیر است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت: ترویج فرهنگ سرمایه گذاری بخش خصوصی ضروری و باعث رونق تولید و اشتغال پایدار است و مسئولان آستارا نیز فرصت های سرمایه گذاری را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان آستارا هم اظهار کرد: کشورهای توسعه یافته بر اساس ظرفیت‌های مناطق خود به جذب سرمایه گذار اقدام کرده اند و شهرستان آستارا نیز در این خصوص از قابلیت برخوردار است.

حسن رستم زاد افزود: آستارا با توجه به موقعیت اقتصادی و گردشگری می‌تواند به قطب سرمایه گذاری بخش خصوصی تبدیل شود و باید ظرفیت‌های آن به درستی معرفی و موانع سرمایه گذاری رفع شود.

وی بیان کرد: سالانه حدود ۸۰۰ هزار نفر از مرز آستارا تردد می‌کنند اما در حوزه گردشگری سلامت این شهرستان اقدام مثبتی نشده در حالی که گردشگری سلامت، از درآمد ارزی بالا برخوردار است.

وی ادامه داد: در سال رونق تولید، حمایت از سرمایه گذاران باید تحقق یابد و تحریم‌های ظالمانه کشورهای خارجی نباید باعث رکود تولید شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads