کد خبر: 189375 - تاریخ: یکشنبه، 14 جولای 2019 - 09:33

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

سیاسی کردن موضوع «سد لاسک» باعث تضییع حق مردم می‌شود

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کارشکنی‌های انجام شده در مسیر ساخت پروژه سد لاسک گفت: برخی با گره زدن مسئله ایجاد سد لاسک با مسائل سیاسی و جغرافیایی درصدد تضییع حق مردم هستند.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری   با بیان اینکه پروژه سد لاسک در صورت بهره‌برداری تحول عظیمی در غرب گیلان ایجاد می‌کند اظهار داشت: برخی با گره زدن مسئله پروژه ساخت سد لاسک با مسائل سیاسی و جغرافیایی درصدد تضییع حق مردم هستند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه نباید مردم را فدای مسائل سیاسی و خط‌بازی کنیم عنوان کرد: پروژه سد لاسک اتفاق بسیار بزرگ و مبارکی برای گیلان است و ردیف‌های اعتباری خوبی هم دارد که می‌تواند حجم زیادی از مشکلات منطقه وسیعی از استان را در حوزه تأمین آب مصرفی برطرف کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس خدمت صادقانه به مردم را تکلیف تمام مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما در آینده با بحران آب روبه‌رو هستیم از تمام افراد دست‌اندرکار در پروژه سد لاسک و کسانی که دغدغه‌مند هستند انتظار داریم به جای کارشکنی در فرآیند ساخت پروژه سد لاسک در اجرای آن کمک کنند.

افتخاری به مشکلات اخیری که برای کشاورزان شالیکار در برخی نقاط گیلان به ویژه محدوده غرب استان در حوزه تأمین آب کشاورزی پیش آمد اشاره کرد و گفت: برخی در فضای مجازی این گونه وانمود کردند که مسئولان برای موجه نشان دادن اهمیت سد لاسک از روی عمد آب را روی مردم بسته‌اند در حالی‌که این واقعیت ندارد.

وی ضمن رد شایعات پخش شده در فضای مجازی پروژه سد لاسک را پروژه‌ای اثرگذار در کل استان گیلان نامید و تصریح کرد: بنده نماینده مردم و خادم آن‌ها هستم بنابراین برای دفاع از حقوق مردم هر کاری که برای پیشبرد عملیات اجرایی سد لاسک لازم باشد را انجام می‌دهم و در این مسیر از تکلیف خود کوتاهی نخواهم کرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر نیرو و بسیاری از کارشناسان این وزارتخانه بر اثرگذاری مثبت پروژه سد لاسک صحه گذاشته‌اند ابراز داشت: تمام مراحل اجرایی این پروژه ملی به دقت توسط دست‌اندرکاران امر کارشناسی شده‌اند و دغدغه‌هایی که منابع طبیعی داشت نیز برطرف شده‌ است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حفظ و حراست از منابع طبیعی را تکلیف همه مردم و مسئولان در هر رده‌ای دانست و اظهار داشت: همه ما دغدغه منابع طبیعی داریم اما اینکه افرادی بخواهند مسئله ساخت سد لاسک را به موضوعات سیاسی و جغرافیایی گره بزنند این عملکرد آنان به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و نیست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ح


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads