کد خبر: 189328 - تاریخ: شنبه، 13 جولای 2019 - 12:30

کسب مدال های رنگارنگ برای دختران کاراته کار خمامی در مسابقات استانی

رقابت های کاراته قهرمانی استان گیلان سبک وادوریو با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش خوبان خبر؛رقابت های کاراته قهرمانی استان گیلان سبک وادوریو با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

در این دوره از رقابت های یکروزه ، ۱۰۰ کاراته کار در قالب ۶ تیم در دو بخش کاتا و کومیته روز گذشته در سالن تختی خمام با هم به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات که تا عصر روز جمعه ادامه داشت، نمایندگان خمام در بخش کاتای آرشیدا فتاحی در رده سنی ۷ تا ۹ سال ،سارینا حلیمی در رده سنی ۱۰ تا ۱۳ و سیده مریم حسینی در رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال مدال برنز را به دست آوردند.

اما در بخش کومیته ابن دوره از رقابتها سیده‌ ستاره موسوی در وزن ۳۳- کیلوگرم در سنی ۷ تا ۹ سال آرشیدا فتاحی در وزن ۳۲- کیلوگرم در سنی ۷ تا ۹ سال مدال طلا را به خود اختصاص دادند.

فاطمه رضایی در وزن ۴۰ – کیلوگرم در رده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال ، سیده‌ فاطیما فتاحی و زهرا قلی پور به ترتیب در اوزان های ۵۰+ و +۳۰ کیلوگرم به مدال نقره سال دست یافتند و  نیز سیده مریم حسینی در وزن ۵۰ – کیلوگرممقام سوم و در کمیته اپن مقام دوم را از آن خود کرد. 

همچنین اسرا مسلک طلب در وزن -۳۰ کیلوگرم و فاطمه محرمی در وزن ۵۰- کیلوگرم ، معصومه صادقی در وزن ۵۰+ کیلوگرم مدال نقره  را کسب کرد و مهدیه فلاح و سارینا حلیمی در در وزن ۴۰- کیلوگرم ، یسنا ملکی در وزن -۳۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

گفتنی‌است، طیبه نوری مربیگری نفرات اعزامی از خمام را بر عهده داشت.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها، به تیم‌های برتر مسابقات کاراته قهرمانی استان گیلان حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات تیم‌های برتر حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.

 

انتهای پیام/۵۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads