کد خبر: 189316 - تاریخ: یکشنبه، 14 جولای 2019 - 23:36

با حضور کاروان«زیرسایه خورشید» ؛

عطر مهربانی امام هشتم(ع) در خمام

حاملان پرچم امام رئوف با عنوان کاروان زیر سایه خورشید عصر امروز شنبه در میان استقبال خمامی های مهمان‌نوازاین بخش شد و سایه مهربانی امام هشتم را بر مردمان این خطه گسترانید.

به گزارش خوبان خبر ؛ حاملان پرچم امام رئوف با عنوان کاروان زیر سایه خورشید عصر امروز یکشنبه در میان استقبال خمامی های مهمان‌نوازاین بخش شد و سایه مهربانی امام هشتم را بر مردمان این خطه گسترانید.

سایه دل‌انگیز خورشید هشتم در میان اشک و لبخندها به خمام  رسیده است تا هر آنکه پای رفتن تا حرمش را نداشت حرم را به خانه دلش دعوت کند و با مولای خود دردهایش را بگوید و درمان بخواهد.

چند سالی می شود که خادمان حرمت درست نزدیک میلادت پرچم حرمت را به دیارم می آورند پرچمت که می آید عطر وجودت، حضورت، مهربانی ات شهر و دیارم را پر می کند و با هر تنفس دلم بیشتر و بیشتر تنگ حرمت می شود.

مردم خمام با شور و شوق وصف ناپذیری به عشق زیارت بیرق امام رضا(ع) میدان پرواز این شهر حضور یافتند و کاروان زیر سایه خورشید را تا مسجد جامع این شهر همراهی کردند.

خادمان رضوی نیز با حضور در مسجد جامع خمام و مداحی از مردم تقدیر کردند و ضمن توزیع هدیه تبرک شده بین مردم، پرچم متبرک شده بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را برای تبرک در مسجد قرار دادند و عاشقان رضوی برآن بوسه زدند.

مراسم سخنرانی حجت الاسلام اسداله زاده امام جمعه خمام در مسجد جامع شهر از دیگر برنامه های این آیین بود.

همچنین حاملان پرچم امام رئوف با حضور در منزل شهید حمید رضا صنعتی با خانواده این شهد دیدار  و گفتگو کردند.

 

انتهای پیام/۲۱۲۲

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads