کد خبر: 189304 - تاریخ: جمعه، 12 جولای 2019 - 12:31

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان:

واژگونی مینی‌بوس در گیلان ۲۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: واژگونی مینی‌بوس در جاده امامزاده ابراهیم گیلان ۲۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

به گزارش خوبان، ایمان اسدی از وقوع یک سانحه رانندگی در یکی از محورهای گیلان خبر داد و در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: عصر امروز به علت واژگونی مینی‌بوس در جاده امامزاده ابراهیم ۲۲ نفر مصدوم شدند و یک نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه نیز در دم فوت کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه این حادثه امروز در ساعت ۱۹:۱۷ رخ داده است عنوان کرد: بلافاصله پس از وقوع این سانحه رانندگی عوامل و تیم‌های پزشکی مرکز اورژانس گیلان برای کمک به مصدومان به محل مورد نظر اعزام شدند و اقدامات لازم را انجام دادند.

اسدی از انتقال مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس در جاده امامزاده ابراهیم به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان جهت درمان سخن گفت و در همین زمینه تصریح کرد: تعداد ۱۴ نفر از مصدومان توسط مرکز اورژانس گیلان و ۸ نفر دیگر نیز به وسیله هلال احمر به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۱۷ نفر از مصدومان سانحه رانندگی بلافاصله توسط تیم‌های امدادی حاضر در محل به بیمارستان پورسینای رشت انتقال پیدا کردند ابراز داشت: ۳ نفر دیگر از مصدومان نیز برای دریافت خدمات پزشکی لازم به بیمارستان فومن و ۲ نفر هم به بیمارستان شفت منتقل شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در مورد تجهیزات و امکاناتی که توسط تیم‌های پزشکی این مرکز مورد استفاده قرار گرفته است خاطرنشان کرد: مرکز اورژانس گیلان برای کمک به مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس ۷ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام کرد.

انتهای پیام/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads