کد خبر: 189246 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 جولای 2019 - 10:15

بازدید سرپرست سفارت اوگاندا از منطقه آزاد انزلی؛ همکاری دو جانبه با بهره‌گیری از ظرفیت‌ بندر کاسپین

سرپرست سفارت اوگاندا در جریان بازدید زیرساخت ها و امکانات موجود در منطقه آزاد انزلی را بسیار خوب ارزیابی کرد و علاوه بر مجتمع بندری کاسپین، از واحدهای تولیدی صادراتی، مرکز نمایشگاه ها و همایش ها و امکانات گردشگری موجود در سطح منطقه دیدار به عمل آورد.

به گزارش خوبان، دنیس توموکوندی سرپرست سفارت اوگاندا در تهران در جریان دیدار از این منطقه ضمن آشنایی با ظرفیت های متنوع منطقه، فرصت های همکاری دو جانبه را در مذاکره با معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری و بندری مورد بررسی قرار داد.

سرپرست سفارت اوگاندا در جریان این بازدید زیرساخت ها و امکانات موجود در منطقه آزاد انزلی را بسیار خوب ارزیابی کرد و علاوه بر مجتمع بندری کاسپین، از واحدهای تولیدی صادراتی، مرکز نمایشگاه ها و همایش ها و امکانات گردشگری موجود در سطح منطقه دیدار به عمل آورد.

در نشست بررسی فرصت های همکاری دو جانبه، دو طرف نسبت به توسعه روابط دو جانبه با بهره گیری از توانمندی های بخش خصوصی، مبادله کالای مورد نیاز طرفین، برپایی نمایشگاه مشترک توانمندیهای دو کشور و لزوم بهره گیری از ظرفیت های مجتمع بندری کاسپین به عنوان یک بندر نسل سوم و کریدورهای بین المللی که از منطقه آزاد انزلی عبور می کند، ابراز تمایل کردند.

دنیس توموکوندی در این نشست با اشاره به وجود بازار ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی در منطقه کشور متبوع خود در قاره افریقا، خواستار استفاده از مجتمع بندری کاسپین جهت صادرات محصولات تولیدی کنیا در دریای خزر شد.

گفتنی است در این نشست که مهندس وحید طالب پور عضو موظف هیأت مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری بهمراه مهندس امین افقی عضو موظف هیأت مدیره و معاون امور بندری سازمان حضور داشتند، نمایندگان بخش خصوصی منطقه و اتاق بازرگانی استان نیز در خصوص فرصت های همکاری با بخش خصوصی اوگانادا به اظهار نظر پرداختند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads