کد خبر: 189224 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 جولای 2019 - 09:22

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلانک

نقش محوری زنان در بنیان خانواده و جامعه مسئولیت پذیری آنان است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان به نقش زنان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و گفت: مسئولیت پذیری، نقش محوری زنان در بنیان مستحکم خانواده و جامعه است.

به گزارش خوبان، کیمیا تنهایی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب در نشست با بانوان شاغل در استانداری با تبریک اعیاد دهه کرامت، به نقش زنان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و افزود: مسئولیت پذیری، نقش محوری زنان در بنیان مستحکم خانواده و جامعه است.

وی با بیان اینکه مطالعات انجام شده در مباحث کلان نشان داده که اعتماد به زنان و اعطای مسئولیت به آنان نتایج بهتری را به دنبال دارد،تصریح کرد: رعایت قانون و سلامت اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی از دیگر دستاوردها در حوزه مدیریت بانوان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تاکید بر لزوم ارائه پیشنهاد و انتقاد از سوی کارمندان در جهت افزایش بهره وری در محیط کار خاطرنشان کرد:در صورت امکان انتقادات و انعکاس کاستی ها همراه با ارائه راهکارهای عملی باشد.

مهارت افزایی، افزایش بهره وری ،ارتقاء سطح رفاهی و توجه به سلامت روانی کارکنان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام حجازی  در ادامه این نشست  با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت به بیان فضایل رفتاری امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) پرداخت.

وی انتصاب بانوان در جایگاه مدیریتی گیلان را جهشی مثبت در حوزه سیاست خواند و افزود: توجه به توانمندی بانوان و بهره گیری از توان مدیریتی آنان با روند مطلوبی را در گیلان دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان خاطرنشان کرد: بانوانی که در سطوح مدیریتی قرار دارند الگوی رفتاری دیگر بانوان جامعه محسوب می شوند که در کنار رعایت عفاف و حجاب،نقش موثری در روند توسعه کشور ایفا می کنند. 


انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads