کد خبر: 189219 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 جولای 2019 - 09:12

متهمان دو مرد و یک زن هستند

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی در بندرانزلی

سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: ۳ نفر از اعضاء باند کلاهبردارن تلفنی با هوشیاری پلیس آگاهی در بندرانزلی دستگیر شدند.

به گزارش خوبان، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: ۳ نفر از اعضاء باند کلاهبردارن تلفنی با هوشیاری پلیس آگاهی در بندرانزلی دستگیر شدند.

سرهنگ مجید حسینی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت‌: در پی تماس یک طلافروش با پلیس مبنی بر مراجعه افرادی مشکوک به طلافروشی٬ ماموران پلیس آگاهی بلافاصله در محل حضور یافتند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان که ۲ مرد ۲۶ و ۲۸ساله و یک زن ۲۳ساله بودند با ورود به طلافروشی، اقدام به خرید تعدادی سکه کرده، در این حین طلافروش به تناقض رفتاری آن‌ها مشکوک شده و پیرو آموزش‌های ارائه شده به صنف زرگران مبنی بر گزارش موارد مشکوک به پلیس، ماموران پلیس آگاهی بلافاصله در صحنه حاضر و متهمان را با ادله جرم دستگیر می‌کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی اولیه از متهمان تعداد ۲۱ کارت بانکی با هویت‌های مختلف و مبلغ ۹۸ میلیون ریال وجه نقد و ۳ سکه تمام بهار آزادی و یک رشته گردنبد کشف شد.

سرهنگ حسینی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس اعتراف کردند که با هماهنگی قبلی با سایر اعضاء باند، برای خالی کردن کارت‌های بانکی که در کلاهبرداری تلفنی مبالغ قابل توجهی به آن واریز شده بود به شمال کشور آمده و اقدام به خرید کالا و سکه و طلا می‌کردند.

حسینی تصریح کرد: این باند با پرداخت مبلغ ناچیز به تکدی گران یا معتادان، کارت ملی آن‌ها را خریده و اقدام به افتتاح حساب و اخذ عابربانک می‌کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری سایر عوامل این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی به شهروندان و صاحبان صنوف توصیه کرد، هرگز با یک تماس تلفنی از سوی افراد ناشناس به باجه بانک مراجعه نکرده و در دام این کلاهبرداران گرفتار نشوند و همچنین در فعالیت‌های اقتصادی هوشیار باشند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads