کد خبر: 189213 - تاریخ: چهارشنبه، 10 جولای 2019 - 19:22

بهره برداری از ١٠٣ واحد مسکونی به مناسبت هفته بهزیستی در گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: در هفته بهزیستی امسال ١٠٣ واحد مسکونی مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خوبان ؛ حسین نحوی نژاد روز چهارشنبه به مناسبتفراسیدن هفته بهزیستی در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گیلان در رشت افزود: هفته بهزیستی فرصتی مناسب برای بیان اقدامات و دستاوردهای این مجموعه است.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر، ۴۶ هزار معلول شامل ٣۵ درصد زن و ۶۵ درصد مرد در استان گیلان از خدمات بهزیستی بهره می‌برند.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به فعالیت مراکز شبانه روزی بهزیستی استان خاطر نشان کرد: دو هزار و ١٠٠ نفر در این مراکز نگهداری می‌شوند.

وی افزایش مراکز روزانه بهزیستی را از سیاست‌های بهزیستی گیلان عنوان و اظهار کرد: در زمان حاضر یک هزار نفر از خدمات مراکز روزانه بهزیستی بهره می‌برند.

نحوی نژاد در بخش دیگری از سخنانش در این نشست خبری با تشریح دیگر فعالیت‌های بهزیستی در گیلان اظهار داشت: در زمان حاضر، اورژانس اجتماعی در ١۵ شهرستان استان فعال است.

وی بیان داشت: تیم‌های اورژانس اجتماعی در مواردی از جمله کودک آزاری، همسرآزاری، خشونت‌های خانگی، دختران فراری، خودکشی و … وارد مداخله می‌شوند.

وی اضافه کرد: مداخله تخصصی مؤثر به منظور کاهش جرایم و جلوگیری از تشدید بحران و آسیب‌های اجتماعی و کاهش صدمات بر اقشار در معرض آسیب از جمله اهداف فعالیت اورژانس اجتماعی است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads