کد خبر: 189146 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 جولای 2019 - 09:34

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد :

بررسی ۳۰۶ کودک ۲۴ تا ۳۶ ماهه در طرح ملی پایش واکسیناسیون

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بررسی ۳۰۶ کودک در طرح ملی واکسیناسیون در استان گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان، محمد عباسی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ملی واکسیناسیون اظهار کرد:  این طرح از ۱۷ خرداد آغاز و تا ۱۵ تیر ادامه داشت که در آن، وضعیت ۳۰۶ کودک ۲۴ تا ۳۶ ماهه بررسی شد.

وی با تأکید بر توجه خانواده‌ها به طرح پایش واکسیناسیون گفت: طرح ملی پایش واکسیناسیون کمک بسیار زیادی به ایمن‌سازی کودکان نسبت به بیماری می‌کند که هر پنج سال یک‌بار در کشور انجام شود که  این کار با حمایت سازمان جهانی بهداشت و مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه طرح پایش واکسیناسیون در روستاهای به‌دقت انجام می‌شود، تصریح کرد: واکسیناسیون در مناطق مختلف در ۵۱ خوشه و در هر خوشه ۶ کودک ۲۴ تا ۳۶ ماهه به‌صورت بررسی خانه به خانه انجام‌شده که امیدوارم در سلامت کودکان مؤثر واقع شود.

عباسی لازمه سلامت جامعه را توجه به‌سلامت کودکان دانست و افزود: کودکان آینده‌سازان جامعه و کشور هستند که باید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری انجام شود که مهم‌ترین اولویت، سلامت جسمی و روحی این عزیزان است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads