کد خبر: 189135 - تاریخ: دوشنبه، 8 جولای 2019 - 18:24

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

جهت کمک آمده‌ام و از همه انتظار کمک دارم / حداقل تغییرات را خواهیم داشت

سالاری، با اشاره به این مطلب که هدف کمک به مردم و جلب رضایت همه افرادی است که با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ارتباط هستند، گفت: جهت کمک آمده ام و از همه انتظار کمک دارم. د

به گزارش خوبان، سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در جلسه معارفه داخلی که صبح امروز با حضور هیات رییسه و اعضای شورای راهبردی دانشگاه، برگزار شد، از همه مسولان، دلسوزان نظام و کارکنان خواست؛ با همفکری و همدلی دانشگاه را به آن چه که شایسته مردم و کارکنان است، برسانند. در این خصوص، از راهبردها و نظرات مقام عالی وزارت، پتانسیل و ظرفیت مثبت همه مسوولان استانی و کشوری، دلسوزان نظام و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اساتید و کارکنان استفاده خواهم کرد.

در این جلسه دکتر ارسلان سالاری- سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: باید با همفکری و همدلی همه، دانشگاه را به آن چه که شایسته مردم و کارکنان است، برسانیم. در این راستا، از راهبردها و نظرات مقام عالی وزارت، پتانسیل و ظرفیت مثبت همه مسوولان استانی و کشوری، دلسوزان نظام، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اساتید و کارکنان، استفاده خواهم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان،  تصریح کرد: با توجه به گستردگی فعالیت ها در حوزه سلامت و ارتباط گسترده افراد مختلف جامعه با دانشگاه علوم پزشکی، قبول مسوولیت در این سیستم، بسیار حساس است. در حال حاضر، با توجه به شرایط حساس اقتصادی جامعه، برای بهبود روند و برون رفت از وضعیت فعلی و کاهش زمان انتظار بیمارانی که در صف طولانی دریافت خدمات دولتی قرار گرفته اند، نیازمند برنامه ریزی های کوتاه مدت و اورژانسی و برای تحقق برخی از اهداف دانشگاه مانند؛ راه اندازی سایت لاکان، ساخت مگا هاسپیتال و … نیازمند برنامه بلند مدت هستیم.

 وی ضمن تقدیر از تیم مدیریتی دانشگاه طی چند سال اخیر، اظهار داشت: انصافا دکتر یوسف زاده طی سه سال گذشته با تلاش مضاعف و با ارایه فکر های جدید، در راستای ارتقای سلامت، تلاش کرده اند.

دکتر سالاری، با اشاره به این مطلب که هدف کمک به مردم و جلب رضایت همه افرادی است که با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ارتباط هستند، گفت: جهت کمک آمده ام و از همه انتظار کمک دارم. در این زمینه انتظار می رود مدیران دانشگاه در تمامی سطوح با توان و تلاش مضاعف و عشق فراوان به کار خود ادامه دهند. انشاا… حداقل تغییرات را خواهیم داشت.

وی در پایان از مسوولان و مدیران دانشگاه خواست تا با توجه به شرایط اقتصادی، از ارسال گل، نصب پرده و بنر خودداری کنند.

انتهای پیام/۳۶۹۸۷۴۱۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads