کد خبر: 189052 - تاریخ: شنبه، 6 جولای 2019 - 20:42

سرپرست استانداری گیلان:

گذر از شرایط سخت باهدایت رهبری وهمدلی میان ارکان نظام میسر می شود

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به شرایط سخت امروز کشور، گفت: با هدایت رهبری و وفاق موجود میان ارکان نظام و پشتوانه مردمی شرایط سخت را طی خواهیم کرد.

به گزارش خوبان، ارسلان زارع عصر شنبه در مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد شهادت استاندار اسبق و معاون استانداری گیلان که در مسجد باب الحوائج صیدر محله رودسر برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان انصاری و نورانی انسان‌های با تقوا و ایمان با نگاه امیدوارانه در راه اعتلای آرمان‌های انقلاب قدم برداشتند و جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه اقتدار انقلاب اسلامی ایران مدیون شهدا و ایثارگران است، افزود: شهیدان نورانی و انصاری به سبب سخت‌کوشی، مردم‌داری و اخلاق‌مداری برای مدیران دوران خود و هم‌اکنون الگو هستند.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی پس از چهاردهه از عمر با برکت به راه خود ادامه می‌دهد، گفت: انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و به پشتوانه مردمی مسیر بالندگی و شکوفایی خود را طی می‌کند و در پایان روسیاهی برای دشمنان خواهد ماند.

وی در ادامه به خروج یک‌جانبه ایالت متحده آمریکا از برجام اشاره و بیان کرد: با وجود اینکه آمریکا برخلاف اخلاق و عرف دیپلماسی بین المللی برجام را ترک کرد که با این عمل بدعهدی آمریکا و صلح و دوستی کشور ما برای همه جهانیان محرز شد.

زارع با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا با این تصور که می‌تواند جامعه جهانی را با خود همراه کند دست به اقدامات بسیاری زد اما موفقیتی در پی نداشت، تصریح کرد: با اطمینان می‌گویم با هدایت مقام معظم رهبری و وفاق و همدلی که در مجموعه دولت و نظام و پشتیبانی مردم وجود دارد قطعاً با مقاومت ملت این دوره سخت و پرچالش را با سربلندی طی خواهیم کرد.

وی در ادامه سه اصل عزت، حکمت و مصلحت را سیاست راهبردی جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بر اساس منویات رهبر انقلاب و سیاست خارجی که توسط دولت به شایستگی انجام می‌شود بر اساس این سه اصل به جلو گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/۸۵۶

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads