کد خبر: 189023 - تاریخ: شنبه، 6 جولای 2019 - 09:42

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان:

تشکیل ۷۰هزار پرونده الکترونیک بیماران مزمن در مراکز درمانی گیلان

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان تاکنون نزدیک به ۷۰هزار پرونده الکترونیک بیماران مزمن را تشکیل دادند.

به گزارش خوبان، دکتر محمد حسین شهدی نژاد با اعلام اینکه پرونده بیماران مزمن شامل چهار گروه از بیماری های  دیابتی، فشار خون، بیماریهای قلبی و عروقی و اعصاب و روان است،  اظهار داشت: پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گیلان توانسته اند نزدیک به ۷۰هزار پرونده الکترونیک بیماران مزمن را تشکیل دهند که بیشترین پرونده الکترونیک بیماران مزمن در مراکز پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت نزدیک به ۲۲هزار پرونده و پلی کلینیک تخصصی انزلی و لاهیجان هرکدام بیش از ۶۷۰۰پرونده تشکیل شده است.
وی پرونده الکترونیک تشکیل شده توسط پزشکان عمومی را نزدیک به ۶۵ هزار و پزشکان متخصص را بیش از ۴۲۰۰ پرونده الکترونیک عنوان کرد.
دکتر شهدی نژاد همچنین پرونده تشکیل شده برای بیماران دیابتی را بیش از ۳۲ هزار پرونده، بیماران مبتلا به فشار خون را نزدیک به ۴۷ هزار پرونده،  بیماران مبتلا به ناراحتی های قلبی و عروقی را نزدیک به ۱۴ هزار پرونده و بیماران اعصاب و روان را حدود ۵هزار پرونده الکترونیک عنوان کرد.

انتهای پیام/۲۱۲

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads