کد خبر: 189011 - تاریخ: جمعه، 5 جولای 2019 - 18:35

امام‌جمعه رشت

«گیلان» طعمه زمین‌خواران و عیاشان قرار گرفته است

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه به علل و عواملی گیلان عزیز طعمه زمین‌خواران و عیاشان قرار گرفته است، گفت: مردم عزیز گیلانی باید در فروش زمین‌های کشاورزی دقت کنند و از طرفی خریداران در سراسر کشور نیز بدانند که دستگاه قضا خریداران زمین‌های کشاورزی را موردبررسی قرار می‌دهند.

به گزارش خوبان ، آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در رشت با اشاره به سخنان رهبری معظم و نظام در جمع کارگزاران حج  اظهار کرد: برخی‌ها می‌گویند که حج را سیاسی نکنید، اما این سخن نادرستی است چراکه ابعاد سیاسی  حج مطابق با خواسته اسلام است.

وی با بیان اینکه مسلمانان غصه مردم یمن، سوریه و فلسطین را بر دل دارند، افزود: برائت از مشرکین یک فریضه اسلامی است و این سخن که از مشرکین نباید ابراز برائت کرد سخنی شیطانی و غیردینی است.

خطیب جمعه رشت اعلام برائت در مناسک حج را دستور الهی دانست و گفت: مگر می‌شود دور کعبه گشت و  از کسانی که به  مسلمانان ظلم می‌کنند،  اعلام برائت نکرد؟!

وی با اشاره به اینکه کودتای نوژه اولین جنایتی که آمریکایی‌ها در کشور بود که تیرشان به سنگ خورد، بیان کرد: همان‌طور که آمریکایی‌ها قصد فریب به افکار عمومی را نسبت به مردم ایران داشتند اروپایی‌ها نیز همین هدف را داشته که البته به حول و قوه الهی نه آمریکایی‌ها و نه اروپایی‌ها در حصول اهداف شوم خود  توفیق پیدا نخواهند کرد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور کشورمان درباره اینستکس گفت: اینستکس همان ابزار پشتوانه مبادله مالی میان ملت‌هاست و  اینستکس تا اینجا نمایشی بوده و از ۱۶ تیر به بعد اقدام بعدی انجام می‌شود چراکه اینستکس توخالی، به درد ما نمی‌خورد.

وی با اشاره به سخنان خود در سفر رئیس‌جمهور به گیلان گفت: اروپا یدک‌کش  آمریکایی‌ها هستند، ازاین‌رو، به‌هیچ‌عنوان قابل‌اعتماد نیست.

فلاحتی با اذعان به پایمردی  مردم ایران در مقابله با توطئه‌های دشمن بیان کرد: مردم ایران اسلامی جز ننگ و شر از کشورهای غربی و اروپایی چیزی ندیده و امروز یکپارچه در مقابل این قدرت‌های پوشالی ایستاده است.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه غنای هسته‌ای و رآکتور هسته‌ای اراک که روزی برای ما عزت‌آفرین بود باید دوباره بازگشته و ارتقا یابد، گفت: منابعی که از ما با نیرنگ و فریب گرفتند باید به کشور بازگردد.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در مدت اخیر تصریح کرد: رسانه‌های صهیونیستی به عدم دستاورد نشست بحرین اذعان داشته و این شکست به دولتمردان آمریکایی‌ها برگشت، چراکه حرکت بصیرت افزای ایران نسبت به کشورهای اسلامی و تظاهرات مردمی در کشورهای اسلامی، نقش عمده‌ای در این شکست داشته است.

فلاحتی با بیان اینکه چهاردهمین نشست گروه ۲۰ نیز شکست دوم آمریکایی‌ها در مدت اخیر بوده است، گفت: این نشست نیز هیچ دستاوردی برای آمریکایی‌ها نداشته و منتقدان اعلام کردند که آشفتگی در نظام اقتصادی جهانی باعث این شکست شده است.

 وی با اشاره به اعتراف خردمندان جهان درباره ایران اسلامی بیان کرد: ایران امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی است چراکه این  کشور از طریق  مرزبانان قدرتمند خود امن نگاه داشته می‌شود.

فلاحتی با بیان اینکه ملت ایران در سایه خون شهیدان و پایمردی مردم ایران اسلامی امن است، گفت: آمریکایی‌ها به همین زودی از خلیج‌فارس بارکشی ذلیلانه‌ای خواهند داشت چراکه هزینه‌های سنگینی را داده‌اند و از طرفی عدم تحقق وعده‌های توخالی در خاورمیانه دلیل بارکشی ذلیلانه آمریکایی‌ها از خلیج‌فارس خواهد بود.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی نیز در حال افول از درون است، بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی از درون در حال پوسیدگی است و این مقدمه‌ای برای فرمایش رهبری معظم مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند خواهد بود.

فلاحتی با اشاره به نشست خود با مسؤولان قضایی استان گیلان در روز گذشته بیان کرد: به علل و عواملی گیلان  عزیز طعمه زمین‌خواران و عیاشان قرار گرفته است، چراکه  قیمت زمین در سایر استان‌ها برابری با پایتخت می‌کند اما در استان گیلان با  قیمت کم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به آمادگی دستگاه قضا برای مقابله با زمین‌خواران گفت: مردم بدانید دستگاه قضا خریداران زمین‌های کشاورزی را موردبررسی قرار می‌دهند که اگر تولید کنند که مسئله‌ای نیست اما اگر بخواهند بخرند و اقدام به کار تولیدی نکنند محکوم به جرم بوده با آن‌ها مقابله صورت بگیرد.

امام‌جمعه رشت خطاب به مردم گیلان تصریح کرد: مردم عزیز گیلانی باید در فروش زمین‌های کشاورزی دقت کنند و از طرفی  خریداران در سراسر کشور نیز  بدانند اگر در گیلان زمینی بخرند  به تولید رساندند که موردقبول است اما اگر اقدام به تولید نکند همه مردم و مسؤولین استان در مقابل آن‌ها ایستادگی  کرده و جلوی آن‌ها را خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه مردم باید بدانند که گیلان محل  صرف تفریحی  نیست، افزود: ما باید  در سال رونق تولید، تکثیر و توسعه کشاورزی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با انتقاد از اینکه ضعف مدیریتی با توجه به نزولات باران بعضی  از کشاورزان را مورد آزار قرار داده است، تصریح کرد:  بی‌بندوباری و بی‌حجابی، حمل‌ونقل سگ در کوچه و ماشین در استان گیلان ناراحت کنند است ازاین‌رو، ستاد امربه‌معروف احیاشده و همگان باید امربه‌معروف و ناهی از منکر باشند

فلاحتی با اشاره به فعالیت ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: ولنگاران بدانند که در حال رصد هستند، استان گیلان محل ولنگاری برای انجام ناهنجاری‌ها نیست.

فلاحتی با اشاره به جایگاه محبت در خانواده گفت: دوستی و محبت ورزیدن نیمی از خردمندی و موجب پیوند و دوستی است.

وی محبت را اساس و پایه سنت رسول گرامی اسلام دانست و افزود: محبت رابطه نزدیکی با عقلانیت و خردورزی دارد.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه دوران جنگ نرم دوران رابطه‌هاست چراکه با خشونت ورود نمی‌کنند تصریح کرد: امروز دشمنان همه ابزارهای رسانه‌ای خود را به کار گرفتند تا فرزندان و نوباوگان  ایران اسلامی را بربایند لذا یکی از راهکارهای حفظ فرزندان از این توطئه دشمن، محبت به فرزندان است چراکه محبت موجب علاقه‌مندی بیشتر فرزندان به والدین می‌شود.

فلاحتی  با تأکید بر اینکه محبت در اسلام مورد تأکید قرار گرفته است، بیان کرد: یکی از شیوه‌های مهم پیش روی والدین برای تربیت فرزندان، محبت  است که شایسته است و بهترین نحو از آن بهره گرفت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads