کد خبر: 188890 - تاریخ: چهارشنبه، 3 جولای 2019 - 09:24

فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد:

مرزهای ایران از بالاترین امنیت برخوردار است

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به جایگاه ژئوپلیتیکی ایران در منطقه، گفت: مرزهای ایران از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

 به گزارش خوبان، سردار قاسم رضایی شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان که در دفتر وی انجام شد با اشاره به اینکه ایران از جایگاه ژئوپلیتیکی در منطقه برخوردار است، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهان به هم ریخت و اقتدار اسلامی به بار نشست.

وی در ادامه به تهدیدات بسیاری در مرزهای ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به تلاش شبانه روزی نیروی‌های مخلص و با ایمان امروز مرزهای ایران از بالاترین امنیت در منطقه برخوردار است چیزی که حتی در بسیاری از کشورهای توسعه یافته نیز وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی مرزبانان است، افزود: مرزبانان در شرایط سخت به پاسداری از مرزهای ایران اسلامی مشغول هستند و در این میان نباید از نقش خانواده های آنها غافل شد.

وی با اشاره به وجود روحیه معنوی و انقلابی در میان مرزبانان، تصریح کرد: طرح جامع مرزبانی به تصویب مقام معظم رهبری رسید و به نیروی انتظامی ابلاغ شده است.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش استان گیلان در کشور، بیان کرد: گیلان یکی از استان های آرام مرزی کشور محسوب می شود که روزانه بیش از دو هزار نفر از اتباع آذربایجانی از مرز آستارا وارد این استان شده و بعد از تأمین نیازهای خود به کشورشان بازمی گردند و با توجه به این میزان از تردد اتباع خارجی نیازمند توجه ویژه به این استان هستیم.

در دیدار مذکور از تلاش های کیاست سپهری فرمانده مرزبانی گیلان قدردانی به عمل آمد و سهراب سجادی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی گیلان معرفی شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads