کد خبر: 188887 - تاریخ: چهارشنبه، 3 جولای 2019 - 09:22

سرپرست اداره‌کل حمایت از سرمایه‌گذاری گیلان:

طرح‌های اشتغال‌زای روستایی موجب صیانت از هویت روستا شود

سرپرست اداره‌کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان تاکید کرد که طرح‌های اشتغال‌زای روستایی باید موجب صیانت از هویت روستا شود.

به گزارش خوبان،  رنجکش عصر سه شنبه در کمیته فنی اشتغال پایدار روستایی استان گیلان در رشت افزود: پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال در روستاها باید با ماهیت روستا همخوانی داشته و موجب اشتغال، رفاه و جلوگیری از مهاجرت‌ها شود.

وی اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت دولت برای توسعه روستاهاست و در گیلان هم با توجه به سیاست‌های استانداری باید تلاش کنیم تا به نحو شایسته با در نظر گرفتن ضوابط و قوانین حمایتی موانع پیش پای سرمایه‌گذاری‌ها برداشته شود.

رنجکش ادامه داد: کار کمیته فنی بسیار حساس و تخصصی است و باید در این کمیته موضوعات و درخواست‌ها دقیق و به‌صورت کارشناسی بررسی شود تا بتوانیم نتایج مطلوبی در پرداخت تسهیلات و اجرای طرح‌ها داشته باشیم.

سرپرست اداره‌کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان یاد آور شد: در این جلسه ۴۷ پرونده در زمینه استفاده از تسهیلات روستایی و فراگیر بررسی و تعیین تکلیف شد.

طبق اظهار یوسف پورواجد معاون صندوق کارآفرینی امید استان گیلان؛ سال گذشته ۴۹۳ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به متقاضیان پرداخت شد که از مجموع تسهیلات پرداختی، ۳۵۰ میلیارد ریال مربوط به طرح های اشتغال روستایی بوده است و این صندوق برای نخستین بار به طرح های اشتغال در روستاهای گیلان تسهیلات پرداخت کرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads