کد خبر: 18888 - تاریخ: چهارشنبه، 13 فوریه 2013 - 22:00

گله معصومی از فدراسیون کشتی:

اشتباه مسیر زندگی‌ام را تغییر داد

خوبان خبر: قهرمان کشتی سنگین وزن ایران گفت: با یک اشتباه مسیر زندگی‌ام را تغییر دادند و رئیس فدراسیون کشتی به من دروغ گفت.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، فردین معصومی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مجمع هیئت کشتی گیلان در جمع خبرنگاران درباره دعوت نشدنش به تیم ملی کشتی، اظهار کرد: خطیب رئیس فدراسیون کشتی به بنده قول داد که در مسابقات جام جهانی کشتی در تهران به تیم‌ ملی دعوت می‌شوم اما با وجود اینکه دارنده مدال المپیک را شکست دادم از طرف کادر فنی به تیم‌ ملی دعوت نشدم.

وی افزود: جام جهانی را از دست دادم و کادر فنی می‌گوید که باید در قهرمانی کشور کشتی بگیرم تا به تیم‌ ملی راه پیدا کنم در این صورت منتی از کادر فنی بر بنده نیست.

دارنده مدال‌های نقره و برنز جهانی با بیان اینکه مسئولان استان باید از فدراسیون این حق را بگیرند، گفت: من کمیل قاسمی دارنده مدال المپیک را شکست دادم.

وی ادامه داد: اکنون کسی در تیم‌ ملی عضو است که فینال لیگ را به‌هم زده و کارت قرمز گرفته اما فردین معصومی باید در خانه بنشیند.

معصومی به دلایل برکناری خود از کشتی توسط خادم اشاره و تصریح کرد: دلیل خادم سرمربی تیم‌ ملی کشتی از برکناری بنده این است که تصور می‌کرد از او به وزیر ورزش شکایت کردم و به دیدار وزیر رفت در صورتی که بنده وزیر ورزش را ندیدم و اگر خادم ضعفی ندارد چرا از رفتن نزد وزیر می‌ترسد.

وی خطاب به رسول خادم سرمربی تیم‌ملی گفت: بنده نفر المپیک شما را بردم و در فینال کشتی، کشتی‌گیر شما حاضر نشد و شما با کمیل قاسمی به صورت تلفنی 20 دقیقه حرف زدید تا وی را برای کشتی با بنده به زمین بیاورید که محقق نشد و این خلاف قانون بود که سرمربی تیم‌ ملی با کشتی‌گیر تلفنی صحبت کند تا او برای کشتی گرفتن به میدان بیاید.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی گوانگجوی چین اضافه کرد: اسامی تیم ملی اعلام شد و خطیب به بنده دروغ گفت که برای دعوت به اردوی تیم‌ ملی تلاش خودش را خواهد کرد.

*دلیل مشکل خادم با خودم را نمی‌دانم

وی سال گذشته را سال خوبی برای خودش در کشتی ندانست و تصریح کرد: سال گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم دچار مشکل شدم و رسول خادم بنده را در رقابت‌های انتخابی المپیک لندن گذاشت که در آن مسابقه شکست خوردم و مسابقات لندن را از دست دادم.

این قهرمان وزن 120 کیلوگرم کشتی ایران، افزود: با شکست مذکور دست از تلاش بر نداشتم و خوب تمرین کردم و در لیگ حضور یافتم و دارنده مدال المپیک را شکست دادم اما نمی‌دانم خادم با بنده چه مشکلی دارد که مرا به اردوی تیم ‌ملی دعوت نکرد.

وی با بیان اینکه خادم به گذشته کشتی خود نگاه کند و ببیند چگونه انتخاب شد، خاطر نشان کرد: بنده پاسخگوی مردم گیلان هستم آن ها از من می‌پرسند شما دارنده مدال المپیک را در کشتی شکست دادید چرا به تیم‌ملی راه پیدا نکردی.

*دو نفر چوب لای چرخ من گذاشتند

معصومی درباره جوان‌گرایی در تیم ملی گفت: کدام جوان‌گرایی، یکی از دعوت شدگان به تیم‌ ملی هم‌سن بنده است و یکی دیگر 10 سال از کشتی دور بوده است، آن ها با یک اشتباه مسیر زندگی مرا تغییر دادند.

دارنده مدال نقره و برنز از بازی‌های آسیایی اضافه کرد: حبیب‌الله خطیب رئیس فدراسیون کشتی حق را به بنده داد اما وی دروغ گفت و با کمک خادم مسیر زندگی مرا عوض کرد که باید به مردم گیلان پاسخ دهند.

وی با اشاره به اینکه در هر وزن دو نفر می‌تواند برای شرکت در مسابقات جهانی به تهران راه یابد، یادآور شد: بعید می‌دانم به تیم‌ ملی دعوت شوم.

معصومی گفت: دو نفر چوب لای چرخ بنده گذاشتند که هیچ وقت آن ها را نمی‌‌بخشم و برای ورزشکاران کشتی در مسابقات آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads