کد خبر: 188879 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 جولای 2019 - 16:49

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی :

قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خوبان، محمود شکری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان گیلان با مدیران شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان در دفتر شهر صنعتی رشت با اشاره به نامعلوم بودن اقدامات حوزه رونق تولید در گیلان اظهار کرد: مسؤولان و مدیران گیلان باید گزارشی دقیق از اقدامات رونق تولید به نمایندگان ارائه دهد.

وی با اشاره به قانون مالیات و ارزش افزوده افزود: ارزش افزوده زنجیره‌ای از فرایند مالیاتی است که در قوانین مشکل ندارد و باید در اجرا دقیق باشد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به اصلاح قانون ارزش افزوده در مجلس گفت: در قانون جدید همه فعالان اقتصادی باید در سامانه‌ای ثبت نام و علاوه بر مالیات بر ارزش افزوده از مصرف‌کننده نهایی اگر بخشودگی باشد در همان سامانه اتفاق می‌افتد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر پیش نویس قانون در کمیسیون اقتصادی مطرح است، افزود: مالیات بر ارزش افزوده از تولید کننده باید عبور کند و در صورت رأی آوردن در مجلس مشکلات تولیدکنندگان به طور کامل حل می‌شود.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/۸۴ 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads