کد خبر: 188835 - تاریخ: چهارشنبه، 3 جولای 2019 - 09:27

مهاجم لشت نشایی تیم فوتبال سپیدرود رشت:

هواداران قدرت اصلی سپیدرود هستند

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه هواداران قدرت اصلی سپیدرود هستند، گفت: جایگاهمان را در لیگ یک نمی‌بینیم و برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم.

به گزارش خوبان خبر، محمد نزهتی با اشاره به اینکه هواداران قدرت اصلی سپیدرود هستند، اظهار کرد: بازگشت نظرمحمدی به باشگاه سپیدرود اتفاقی ویژه بوده و افتخار این را دارم به‌عنوان نخستین بازیکن، قرارداد خود با سپیدرود را به مدت یک‌فصل دیگر تمدید کردم.

وی با بیان اینکه نظرمحمدی برای سپیدرود زحمات بسیاری کشیده است، افزود: فصل خوبی به همراه نظرمحمدی در لیگ دسته اول فصل ۹۵-۹۶ سپری کرده و با اتحاد و همدلی به لیگ برتر صعود کردیم، برای صعود سپیدرود به لیگ برتر زحمات بسیاری کشیده شد و سقوط این تیم به لیگ یک ناراحت‌کننده است.

مهاجم لشت نشایی تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر تلاش سپیدرود برای صعود به لیگ برتر گفت: با شناختی که از آقای نظرمحمدی دارم، ایشان نفرات خوبی به تیم سپیدرود اضافه خواهند کرد و تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل خواهیم داد.

نزهتی با بیان اینکه لیگ دسته اول جایگاه سپیدرود نیست، خاطرنشان کرد: صعود مجدد به رقابت‌های لیگ برتر، کمترین حق هواداران سپیدرود رشت است، برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

به گزارش خوبان خبر، محمد نزهتی  فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد خود را به‌عنوان نخستین بازیکن این تیم، به مدت یک‌فصل دیگر با سرخ‌های شهر باران تمدید کرده و در لیگ دسته اول فصل ۹۸-۹۹ با پیراهن سپیدرود رشت ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/۵۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads