کد خبر: 188801 - تاریخ: یکشنبه، 30 ژوئن 2019 - 20:38

شهردار خمام:

انتخاب پیمانکار پل خیابان فرهنگ و اجرای عملیات بازگشایی و تسطیح خیابان ۱۸ متری

فکور با بیان اینکه با برگزاری مناقصه و بازگشایی پاکات، پیمانکار پروژه نیز انتخاب شده است، تصریح کرد: به زودی کلنگ زنی پروژه آغاز می شود و انشاالله تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

به گزارش خوبان خبر؛ موسی فکور شهردار خمام با اشاره به پروژه های عمرانی در دست احداث این شهر  اظهار کرد: به طور همزمان چند پروژه اساسی در خمام پیگیری می شود که یکی از آنها احداث پل خیابان فرهنگ است.

وی با اشاره به تنها پل موجود در شهر که بر روی خمام رود احداث شده و بار ترافیکی زیاد آن یادآور شد: از مدتها پیش بحث احداث پل ۱۸ متری فرهنگ مطرح شده بود که خوشبختانه شاهد به ثمر رسیدن آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.

فکور با بیان اینکه با برگزاری مناقصه و بازگشایی پاکات، پیمانکار پروژه نیز انتخاب شده است، تصریح کرد: به زودی کلنگ زنی پروژه آغاز می شود و انشاالله تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

شهردار خمام با اشاره به عملیات بازگشایی و تسطیح فاز اول خیابان ۱۸ متری جنب کلانتری اظهار داشت: با بازگشایی کامل و احداث خیابان ۱۸ متری و اتصال آن به پل فرهنگ بار ترافیکی شهر کاهش می یابد.

فکور به پروژه ۴ بانده کردن جاده خمام به خشکبیجار اشاره کرد و افزود: یک کیلومتر از این مسیر در محدوده شهری قرار گرفته است که پس از بازدید معاون عمرانی استانداری گیلان وعده داده شد که در صورت زیرسازی مسیر توسط شهرداری آسفالت با همکاری استانداری انجام می شود.

شهردار خمام با اشاره به انتشار شایعات برخی از سایت‌های خبری در خصوص بازداشت وی،گفت: انقلابی بودن و خدمت به مردم دارای هزینه است.

فکور  بیان اینکه بنده هیچ زمانی چه در مسئولیت‎‌های قبلی و چه در مسئولیت کنونی به دنبال حاشیه و حرف‌های اینچنینی نیستم تاکید کرد: تنها هدفم خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است.

 

انتهای پیام/۶۶۵۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads