کد خبر: 188788 - تاریخ: یکشنبه، 30 ژوئن 2019 - 10:33

از عصر امروز؛

بارش باران در گیلان/ آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از عصر امروز به این استان، گفت: بارش باران، وزش باد، رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر از جمله پدیده های جوی پیش بینی شده است.

به گزارش خوبان، محمد دادرس  با اشاره به نفوذ سامانه هوای خنک و بارشی به استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی از عصر امروز با نفوذ این سامانه شرایط برای بارش باران در گیلان فراهم می شود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا روز سه شنبه در گیلان فعالیت می کند، افزود: در این مدت وزش باد، احتمال وقوع رعد و برق، کاهش دما و بارش تگرگ در برخی از نقاط گیلان مهم ترین پدیده های جوی پیش بینی شده است.

دادرس با اشاره به اینکه شدت بارش ها در روز دوشنبه بیشتر خواهد بود، گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها در این مدت دور از انتظار نیست.

وی ضمن هشدار به شهروندان و مسافران از آنها خواست تا از استقرار در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

دادرس به شرایط دریای خزر نیز اشاره کرد و گفت: ارتفاق موج دریا برای امروز و فردا ۳۰ تا دو متر و ۵۰ سانتی متر خواهد بود و دریای برای انجام فعالیت های مرتبط نامناسب است.

 
انتهای پیام/۸۵۲۹۹۸۷

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads