کد خبر: 188647 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 ژوئن 2019 - 18:09

رییس حوزه قضایی خمام ؛

۳ شعبه شورای حل اختلاف در بخش خمام فعال می‌باشد

مهرداد یزدانی ظهر امروز در جریان دیدار مسوولین محلی با کارکنان حوزه قضایی با تاکید بر اینکه ۳ شعبه شورای حل اختلاف در بخش خمام فعال می‌باشد، خاطرنشان کرد : علاوه بر وظایف قوه قضاییه مطابق قانون اساسی، سرعت بخشیدن به‌زمان رسیدگی به پرونده‌ها با رعایت عدل، انصاف و عدالت در دستور کار حوزه قضایی خمام قرار دارد.

به گزارش خوبان خبر؛ ظهر امروز به مناسبت هفته قوه قضایی جمعی از مسولین محلی با رییس و کارکنان حوزه قضایی خمام دیدار کردند.

در این دیدار رییس حوزه قضایی خمام با بیان اینکه ایام سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب، به دلیل نقش این‌شهید مظلوم در ساماندهی و تشکیل نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران از یکم تا هفتم تیرماه به‌عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده، عنوان کرد : حوزه قضایی خمام به عنوان اولین دادگاه در بین بخش‌های استان گیلان با ۲ شعبه به‌منظور پیگیری پرونده‌های حقوقی و جزایی و ۲ شعبه‌ی دیگر به‌جهت رسیدگی به پرونده‌های کیفری به فعالیت مشغول است.

مهرداد یزدانی با تاکید بر اینکه ۳ شعبه شورای حل اختلاف در بخش خمام فعال می‌باشد، خاطرنشان کرد : علاوه بر وظایف قوه قضاییه مطابق قانون اساسی، سرعت بخشیدن به‌زمان رسیدگی به پرونده‌ها با رعایت عدل، انصاف و عدالت در دستور کار حوزه قضایی خمام قرار دارد.

منبع: خمام نیوز 

انتهای پیام/۸۵۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads