کد خبر: 188616 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 ژوئن 2019 - 08:53

رئيس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

دست رد پلیس به رشوه ۶۰۰ دلاری در رضوانشهر | متهمان اهل آبادان هستند

سرهنگ وهاب محسن‌نژاد، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان از صحت عمل و رد رشوه ۶۰۰ دلاری(۷۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال) ماموران وظیفه‌شناس پلیس آگاهی شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش خوبان، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان از صحت عمل و رد رشوه ۶۰۰ دلاری(۷۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال) ماموران وظیفه‌شناس پلیس آگاهی شهرستان رضوانشهر خبر داد.

سرهنگ وهاب محسن‌نژاد در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی رضوانشهر پس از دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک تیم ۴ نفره غیر بومی با دو دستگاه خودروی سمند و پژو ۴۰۵ دارای رفت و آمدهای مشکوکی در شهرک چوکا این شهرستان هستند بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در مرحله اول ماموران با استعلام پلاک خودروها از سامانه پلیس آگاهی دریافتند که خودرو ها دارای دستور توقیف به علت سرقت به عنف، صادره از شعبه دوم بازپرسی دادسرای آبادان هستند.

وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی‌ مرجع قضایی و کسب مجوزهای لازم با تیمی متشکل از ماموران شهرستان رضوانشهر به سرپرستی فرمانده این شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند و ضمن توقیف خودروها، ۴ نفر به هویت‌های مشخص که سه نفر آنها مرد و یکی دیگر خانم و جملگی اهل آبادان بودند را با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و حقوق شهروندی دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

سرهنگ محسن‌نژاد تصریح کرد: مامورین در ادامه با بررسی بیشتر و استعلام کد ملی متهمان دستگیر شده از سامانه‌های ناجا مشخص کردند که ۳ نفر از متهمان سوابق کیفری همچون سرقت، اخاذی و سرقت به عنف در پرونده دارند.

محسن‌نژاد اظهار داشت: یکی از متهمان دستگیر شده حین فرآیند تشکیل پرونده و بازجویی تخصصی در مقر انتظامی برای رهایی از پیگرد قضائی و آزادی غیرقانونی مبلغ ۶۰۰ دلار آمریکا به ارزش(۷۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال) وجه نقد به ماموران انتظامی به عنوان رشوه پیشنهاد می‌دهد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران انتظامی رد، مراتب صورتجلسه و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads