کد خبر: 188609 - تاریخ: چهارشنبه، 26 ژوئن 2019 - 19:16

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: در نظام ارجاع جزو برترین ها هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: در نظام ارجاع الکترونیک جزو سه دانشگاه برتر کشور هستیم.

به گزارش خوبان، شاهرخ یوسف زاده چابک روز چهارشنبه در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاهی شهید مطهری در رشت با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشگاه‌های پیشرو در استقرار نظام ارجاع الکترونیک در کشور است، افزود: نسخه نویسی الکترونیکی جایگزین نسخه نویسی سنتی می‌شود و در این طرح، بیمار با کارت ملی به پزشک مراجعه و پس از احراز هویت و استعلام بیمه‌ای، پس از دریافت شناسه رهگیری، ویزیت شده و تجویزی های لازم برای بیمار انجام می‌شود که با استفاده از کد رهگیری می‌تواند خدمات دارویی و پاراکلینیک مورد نیاز را دریافت کند.

وی رشد و بالندگی و ادامه روند پیشرفت را از رسالت‌های مهم این دانشگاه با همکاری اعضای هیأت علمی عنوان و خاطر نشان کرد: اساتید در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در روند پیشرفت و توسعه در این دانشگاه نقش مهمی دارند.

دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاهی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز (چهارشنبه) با تجلیل از ۱۹ استاد برتر آموزشی پزشکی، ۱۲ پزشک بازنشسته و ۲۱ عضو هیأت علمی که به ارتقا رتبه به مرحله دانشیاری و استادی رسیده‌اند، برگزار و از ۲۱ عضو هیأت علمی تجلیل شد.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads