کد خبر: 188577 - تاریخ: چهارشنبه، 26 ژوئن 2019 - 10:27

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان:

۱۴ مجتمع رفاهی بین‌راهی در گیلان به مسافران تابستانی خدمات ارائه می‌دهند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: ۱۴ مجتمع خدماتی و رفاهی در سطح محورهای شریانی استان گیلان مستقر بوده و آماده خدمت‌رسانی به مسافران تابستانی هستند.

به گزارش خوبان، محمدرضا نازک‌کار از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی استان برای خدمت‌رسانی و جابه‌جایی مسافران تابستانی خبر داد و اظهار داشت: ۱۴ مجتمع خدماتی و رفاهی در سطح محورهای شریانی استان گیلان آماده خدمت‌رسانی به مسافران تابستانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در تشریح بیشتر برنامه‌های این اداره کل جهت خدمات‌رسانی به مسافران تابستانی عنوان کرد: در طول ایام تعطیلات تابستان ۴۲ اکیپ راهداری با ۴۷۵ نیروی راهدار و ۲۸۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین به‌صورت گسترده در سطح محورهای استان گیلان فعالیت می‌کنند.

نازک‌کار با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران تابستانی را اندیشیده است خاطرنشان کرد: طبق آمارهای موجود، استان‌های تهران، مشهد، اصفهان بیشترین مقاصد سفر به‌وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی در تابستان سال گذشته بودند.

وی از حضور و فعالیت مستمر بیش از ۳ هزار و ۹۷۶ راننده حرفه‌ای در بخش حمل و نقل مسافر استان گیلان سخن گفت و ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای خدمات‌رسانی و جابه‌جایی مطلوب مسافران تابستانی انجام شده است بنابراین در حال حاضر مشکلی به لحاظ تهیه بلیط در استان گیلان وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه پیش‌بینی وسائط نقلیه مورد نیاز برای نقل و انتقال مسافران تابستانی به‌ویژه در ایام پیک سفر انجام شده است گفت: افرادی که قصد مسافرت‌های تابستانی دارند می‌توانند با مراجعه به پایانه‌ها، دفاتر فروش شرکت‌های حمل و نقل مسافر و یا وب سایت‌ها نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

نازک‌کار، استان گیلان را یکی از مقاصد نخست سفرهای تابستانی در سطح کشور اعلام کرد و اظهار داشت: طبق گزارشات و آمارهای موجود در تابستان سال گذشته در استان گیلان چیزی حدود یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۷۶۸ نفر مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به مقاصد درون و برون استانی سفر کردند.

انتهای پیام/ن


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads