کد خبر: 188565 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 ژوئن 2019 - 10:04

رئيس پليس راهور استان گيلان خبر داد:

برخورد موتورسیکلت با کامیون در لشت‌نشاء یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت

رئیس پلیس راهور استان گیلان از برخورد موتورسیکلت با کامیون در شهر لشت‌نشاء و جان باختن یک نفر و مجروح شدن یک تن خبر داد.

به گزارش خوبان خبر؛ سرهنگ محمدرضا محمدی ، با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف منجر به فوت در میدان اصلی شهر لشت‌نشاء بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. 

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت که از محور خشکبیجار به لشت نشاء در حال تردد بود با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است. 

وی با اشاره به اینکه در این حادثه موتورسیکلت دچار حریق شد بیان داشت: ترک‌نشین موتورسیکلت که مردی ۴۳ ساله بود به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب ۳۵ ساله موتورسیکلت به شدت مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد. 

سرهنگ محمدی ادامه داد: حال عمومی راننده موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده بسیار وخیم اعلام شده است.  

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان پلیس راهور علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی راننده موتورسیکلت با توجه به عدم رعایت حق تقدم عبور اعلام کردند.  

رئیس پلیس راهور استان گیلان در پایان با بیان اینکه در صورت استفاده از کلاه‌ایمنی که یکی از لوازم مورد نیاز برای موتورسواران و ترک‌نشینان موتورسیکلت است این حادثه با شدت صدمات جانی کمتر همراه می‌شد بیان داشت: متاسفانه با تمام اقدامات صورت گرفته توسط پلیس در این حوزه، راکبان موتورسیکلت‌ در این روزها به بهانه‌های مختلف از کلاه‌ایمنی استفاده نمی‌کنند که ماحصل آن اختصاص بیش از ۳۵ درصد جانباختگان تصادفات رانندگی به موتورسواران است.  


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads