کد خبر: 188531 - تاریخ: دوشنبه، 24 ژوئن 2019 - 20:40

ثبت رکوردی دیگر توسط ورزشکار اهل بندرانزلی

فرشید سلمان پور ورزشکار اهل بندرانزلی که روز گذشته ثبت رکورد پارو زدن بر روی پدل بورد را آغاز کرده بود، پس از ۲۵ ساعت پاروزنی، موفق به شکستن رکورد گینس شد.

به گزارش خوبان، فرشید سلمان پور که پیش از این چهار رکورد جهانی را در کتاب رکوردهای جهانی (گینس) به ثبت رسانده بود روزر گذشته ثبت رکورد ۲۵ ساعت پاروزنی بر روی پدل بورد را آغاز کرد. وی پس از ۲۵ ساعت پاروزدن بدون توقف بر روی پدل بورد و طی مسیر دریایی از روستای سنگاچین بندرانزلی تا بندرکیاشهر به صورت رفت و برگشت، صبح امروز موفق به ثبت این رکورد شد.

پیش از این رکورد پاروزدن بر روی پدل بورد در اختیار ورزشکاری از کشور نروژ بود که زمان ۲۴ ساعت برای این ورزشکار در کتاب رکوردهای جهانی (گینس) به ثبت رسیده بود.

فرشید سلمان پور ورزشکار ۵۵ ساله اهل بندرانزلی است که پیش از این چهار رکورد را در گینس به ثبت رسانده است.

پیمودن مسافت ۳۰۰ کیلومتری چابکسر تا آستارا برای نخستین بار در جهان با تخته بادبانی (وینسرف) در سال ۱۳۸۹، ثبت رکورد کشیدن قایق یک تنی با شنای قورباغه به مسافت پنج کیلومتر در زمان دو ساعت و ۲۰ دقیقه در سال ۱۳۹۰، ثبت پارو زدن در دستگاه شبیه ساز رشته روئینگ (آرگومتر) به مسافت بیش از ۶۱ کیلومتر بدون وقفه در سال ۱۳۹۱ و کشیدن قایق دو تنی به مسافت دو هزار و یکصد متر در مدت زمان یک ساعت و ۲۸ دقیقه در مهرماه سال ۹۷ در کارنامه این ورزشکار وجود دارد.

انتهای پیام/۸۵۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads