کد خبر: 188522 - تاریخ: دوشنبه، 24 ژوئن 2019 - 18:38

دیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان خبر داد :

ارجاع پرونده تخلف شهرداری خمام در جذب نیرو به هیئت رسیدگی تخلفات اداری استان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان از ارجاع پرونده تخلف شهرداری خمام در جذب نیروهای غیرقانونی به هیئت رسیدگی تخلفات اداری استان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ هوشنگ عباسقلی زاده  با اشاره به موضوع تخلف شهرداری خمام در جذب و به‌کارگیری غیرقانونی نیرو در این شهرداری اظهار کرد: پرونده تخلف در جذب نیروی مازاد در شهرداری خمام به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارسال‌شده است.

وی در پاسخ به اینکه برای اخراج نیروهای جذب‌شده غیرقانونی در خمام چند بار تذکر داده‌شده، افزود: شهرداری خمام تخلف کرده و از نیروی اضافی به‌کارگیری کرده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه ۵۲ شهرداری در گیلان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: این دفتر چندین بار به شهرداری‌های متخلفی مانند خمام تذکر داده و سپس اقدام می‌کند.

عباسقلی زاده در گفت‌وگویی که در فروردین‌ماه سال جاری داشت به فرایند جذب غیرقانونی چند تن در بدنه شهرداری خمام اشاره‌کرده بود.

وی تأکید کرده بود که استانداری دستگاه نظارتی است و وقتی تخلفی به شهرداری اعلام می‌شود، شورا و شهردار ملزم به اجرای آن هستند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان همچنین بیان کرده بود که استانداری گیلان در پی عدم تمکین شورا و شهردار خمام نسبت به جذب غیرقانونی نیروها به‌صورت قانونی با خاطیان برخورد خواهد کرد و پرونده جهت رسیدگی بیشتر به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری استان ارجاع خواهد شد چون احکام صادره برای خاطیان و مرتکبان جرائم اداری لازم‌الاجرا است.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/۸۵۲۱۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads