کد خبر: 188517 - تاریخ: دوشنبه، 24 ژوئن 2019 - 13:00

مدیرکل پدافند غیرعامل استان:

شناسنامه اطلاعاتی شهرستان های گیلان تهیه می شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان از تهیه شناسنامه اطلاعاتی برای هر شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان، امیر محمدپور روز دوشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان رشت در فرمانداری افزود: درراستای تهیه شناسنامه اطلاعاتی هر شهرستان، آزمونه این کار را در آستارا انجام دادیم که بناست برای تمامی شهرستان‌ها این کار را داشته باشیم.

وی اظهار داشت: ضروریست تا اطلاعات داشته‌ها و داریی هایمان را در هر شهرستان داشته باشیم تا بتوانیم در مواقع اضطراری در حوادث طبیعی و انسان ساز از آن بهره بگیریم؛ تهیه شناسنامه اطلاعاتی برای هر شهرستان گیلان نیز در این راستا انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آئین نامه حفاظت از زیرساخت‌ها را به زودی به تمامی دستگاه‌ها ارائه می‌دهیم، خاطر نشان کرد: هیچ دستگاهی درباره اطلاعات دادن، مجاز نیست که بگویید اطلاعات نمی‌دهم ضمن اینکه ملاحظات محرمانه بودن، با طبقه بندی به معاونت سیاسی فرمانداری ارسال شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه همه اعضای شورای پدافند غیرعامل اظهار داشت: در پدافند غیرعامل بایستی از مردم صیانت کنیم، بنابراین همه ما وظیفه مهمی در این باره داریم که بایستی با جدیدت به وظایف و مسئولیت خود بپردازیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان با بیان اهمیت آمادگی در مواقع اضطراری اظهار داشت: دو گانه سوز کردن نانوایی‌ها کمترین کار است اما اهمیت موضوع زمانیست که بحرانی اتفاق می‌افتد یا اینکه اگر اتفاقی برای تصفیه خانه بزرگ رشت بیفتد، آب حدود ۹ شهرستان قطع می‌شود.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: هیچ پروژه‌ای در کشور آغاز نمی‌شود مگر اینکه پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد بنابراین دقت در این باره بایستی مورد توجه قرار گیرد.

محمد پور با اشاره به ضرورت آمادگی همه دستگاه ها در حوزه پدافند غیرعامل تصریح کرد: برگزاری رزمایش ها و مانور در برنامه دستگاه ها باشد، رئیسان کمیته ها این برنامه ها را مشخص و بر اساس زمانبندی انجام دهند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads