کد خبر: 188312 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 ژوئن 2019 - 15:15

امام جمعه بخش خمام ؛

قوه قضاییه به هتک حرمت و جریحه‌دار شدن احساسات مردم پاسخ انقلابی دهد

اسدالله‌زاده با تاکید بر اینکه نه گیلان و نه خمام جولانگاه اراذل و اوباشی که بخواهند فضای اخلاقی استان را آلوده کنند نیست گفت: قوه قضائیه به مسئولیت قانونی خود عمل کرده و به‌دلیل جریحه‌دار شدن احساسات مردم انقلابی به‌عنوان مدعی‌العموم در وقایع جاری ورود کند.

به گزارش خوبان خبر؛ حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده روز گذشته در تجمع مردمی حمایت از بانوی محجبه آمر به معروف در خمام اظهار داشت: گیلان میراث‌دار میرزاکوچک جنگلی است و هشت هزار شهید گلگون‌کفن به خاک و خون افتادند تا چادری بر زمین نیفتد.

امام جمعه خمام با بیان اینکه استان گیلان شهید خوش‌سیرت‌ها، قلی‌پورها و املاکی‌ها را تقدیم کرده تا از ناموسش در برابر هجمه دشمن دفاع کند گفت: اکنون مردم با این حضور خود آمده‌اند تا حقی که از شهدا به ارث رسیده است را مطالبه کنند.

وی با اشاره به اینکه آمده‌ایم از مسئولان نظام اسلامی که با خون شهدا به این جایگاه و مسئولیت رسیده‌اند بخواهیم به تکالیف‌ خود عمل کنند تاکید کرد: گیلان ما جولان‌گاه اوباش نیست و عموم مردم حامی عفاف و حجاب در جامعه هستند‌. مسئولان قوه قضائیه، مجریه و مقننه بدانند که مردم شهیدپرور گیلان پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند و قدمی از این ارزش‌ها کوتاه نمی‌آیند.

امام جمعه خمام با بیان اینکه تفکر انقلابی در بین مردم زنده و بیدار است خاطرنشان کرد: همه بدانند حزب‌اللهی قانون‌مدار است و حق قانونی خود را مطالبه می‌کند و از مدار قانون خارج نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی به اشتباه فکر می‌کنند انقلابی به‌دنبال دوقطبی‌سازی و شکاف اجتماعی است در حالی‌که به فکر وحدت در آحاد ملت است افزود: آنهایی که فضای رسانه خود را پر کرده‌اند از هشتک‌های حمایتی خودشان از عده‌ای اوباش کجا هستند تا خاکی شدن چادر مادری که بر زمین افتاد را ببینند.

امام‌جمعه خمام با بیان اینکه همه بدانند پای این انقلاب ایستاده‌ایم همچنان که پدران و مادران ما ایستادند خاطرنشان کرد: این نسل هم پای انقلاب خواهد ایستاد و از آرمان‌های خود دفاع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه کسانی که می‌خواهند حزب‌اللهی را بترسانند بدانند حزب‌اللهی آرزوی شهادت دارد اظهار داشت: ما را از عاقبت شهید خلیلی‌ها نترسانید که این آرمان و تفکر غالب در گیلان و خمام شهیدپرور است.

اسدالله‌زاده با تاکید بر اینکه نه گیلان و نه خمام جولانگاه اراذل و اوباشی که بخواهند فضای اخلاقی استان را آلوده کنند نیست گفت: این پیام تجمع امروز مردم گیلان است که امیدواریم آنهایی که باید بشنوند گوش کنند و به تکلیفی که به‌خاطر آن از نظام حقوق می‌گیرند درست عمل کنند. قوه قضائیه به مسئولیت قانونی خود عمل کرده و به‌دلیل جریحه‌دار شدن احساسات مردم انقلابی به‌عنوان مدعی‌العموم در وقایع جاری ورود کند. 

 

انتهای پیام/۸۱۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads