کد خبر: 18820 - تاریخ: چهارشنبه، 13 فوریه 2013 - 10:00

سرهنگ سیمائی: مردم ما در سختی ها و مشکلات همواره بصیر و صبور عمل می کنند.

خوبان خبر: هر زمان که فشار دشمنان بیش تر می شود، مردم عکس العمل های مناسبی از خود نشان می دهند و این وظیفه ی مسئولان را در خدمت رسانی به ایشان سنگین تر می کند.

به گزارش خوبان: با توجه به حضور گسترده مردم ولایتمدار خمام در راهپیمایی 22 بهمن امسال، خبرنگار خوبان خبر در مصاحبه  با سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد، نظر ایشان را در خصوص راهپیمایی امسال مردم جویا شده است.

سرهنگ سیمائی با اشاره به شرایط موجود و افزایش فشار تحریم های غرب علیه ایران، اظهار داشتند:  راهپیمایی امسال با توجه به شرایط موجود و قرار گرفتن در فشار تحریم های دشمن، و هم چنین آزمون پیش روی ملت ایران، که انتخابات ریاست جمهوری است، از حساسیت خاصی برخوردار بود که مردم شریف ایران و هم چنین شهر خمام، این موقعیت را به خوبی درک کردند و آن چه از آنان انتظار داشتیم به نمایش گذاشتند و باعظمت تر از گذشته در صحنه حاضر شدند.

ایشان همچنین در خصوص علت حضور پرشور مردم در انتخابات بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کردند: مردم عزیزمان مردمی ولایتمدار و با بصیرت هستند و به دلیل اعتقادات عمیق خودشان، به نظام و رهبری همواره در سختی ها و مشکلات، بسیار بصیر و صبور عمل می کنند. و هر زمان هم که فشار دشمنان بیش تر می شود عکس العمل های مناسبی از خود نشان می دهند و این وظیفه ی مسئولان را در خدمت رسانی به مردم سنگین تر می کند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads