کد خبر: 188198 - تاریخ: دوشنبه، 17 ژوئن 2019 - 09:45

فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه:

دستگیری قاتلان مرد ۳۲ ساله در آستانه‌اشرفیه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری قاتل مرد ۳۲ ساله به همراه هم‌دستش در کمتر از ۲۴ ساعت و‌ تحویل به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش خوبان، عیسی روشن قلب با بیان اینکه نیروی انتظامی به دنبال ایجاد امنیت لازم برای جامعه است، اظهار کرد: عده‌ای سودجو قصد دارند با ایجاد ناامنی در جامعه، امنیت و‌ آرامش مردم را از بین ببرند که نیروی انتظامی با این افراد با جدیت برخورد و تحویل مقامات قضایی می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به قتل مرد ۳۲ ساله در این شهرستان گفت: اخیراً جسد سوخته یک مرد ۳۲ ساله در آستانه کشف و فوراً گزارش آن تحویل نیروی انتظامی داده شد که نیروهای پلیس برای شناسایی قاتل این مرد اقدام کردند.

وی با بیان اینکه قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد، افزود: مأموران نیروی انتظامی باهوش بالا و‌ روش‌های پلیسی، سرنخ‌های لازم برای شناسایی قاتل را کشف و نسبت به دستگیری قاتل اقدام کردند.

روشن قلب با اذعان به اینکه یک فرد دیگر در قتل این مرد ۳۲ ساله شریک بوده است، تصریح کرد: با پیگیری نیروی انتظامی مخفیگاه این قاتل شناسایی و‌ قاتل به همراه همدست ۲۹ ساله‌اش دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده‌شده است.

روشن قلب با اشاره به انگیزه قتل این فرد ۳۲ بیان کرد: قاتل در جریان بررسی و تکمیل پرونده، هدف از قتل را اختلافات مالی اعلام کرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads