کد خبر: 188162 - تاریخ: یکشنبه، 16 ژوئن 2019 - 09:09

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان خبر داد؛

دستگیری خواستگار قلابی دختر جوان گیلانی

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با فریب دختر جوان اقدام به تهدید و اخاذی از وی می کرد، خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ علی‌اصغر امیری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه خانمی به همراه دستور مقام قضائی به پلیس فتا مبنی بر اینکه از طریق تلگرام با فردی آشنا شده و این شخص با وعده ازدواج و خواستگاری اعتمادش را جلب کرده و قصد اخاذی از وی را دارد رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. 

این مقام انتظامی افزود: شاکیه با اعتمادی که به متهم داشته عکس‌های شخصی و خانوادگی خود را در تلگرام برای او ارسال کرده و پس از مدتی متهم شاکیه را تهدید می‌کند که اگر به خواسته‌های نامشروع وی تن ندهد عکس‌هایی که برای او ارسال کرده را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. 

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات شاکیه و انجام تحقیقات فنی، متهم ۴۵ساله را در همین رابطه در رشت شناسایی و دستگیر کردند. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: متهم با مشاهده مستندات مربوطه به جرم خود اعتراف و دلیل این اقدام خود را رسیدن به خواسته‌های نامشروع و شوم خویش عنوان کرد.

امیری با بیان اینکه برابر اعتراف متهم، پرونده برای سیر مراحل قضائى به دادسرا ارسال شد، خاطرنشان کرد: کاربران نباید به هیچ عنوان تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار داده و از اشتراک‌‌گذاری تصاویر خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی حتی برای افراد قابل اعتماد هم خودداری کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads