کد خبر: 188137 - تاریخ: شنبه، 15 ژوئن 2019 - 13:39

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

اختصاص هزار و ۷۳ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی واحد‌های تولیدی و صنایع

رئیس سازمان صمت گفت: هزار و ۷۳ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی و صنایع اختصاص یافته است.

به گزارش خوبان، فرهاد دلق‌پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در راستای رونق تولید و اشتغال هزار و ۷۳ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی و صنایع استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه، علاوه بر نوسازی واحد‌های تولیدی و صنایع استان، همچنین برای طرح‌های نیمه‌تمام استان گیلان نیز مبلغ ۸۳۴ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: کمک برای ایجاد رونق تولید در واحد‌های تولیدی و صنعتی و اعطای تسهیلات مورد نیاز در دستور کار دولت قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، از توزیع یارانه تسهیلات برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان گیلان از محل منابع تبصره ۱۸ خبر داد و گفت: مبلغ ۶۶ میلیارد ریال بودجه و اعتبار از محل منابع تبصره ۱۸ به طرح‌های نیمه تمام استان گیلان اختصاص پیدا کرده است.

فرهاد دلق‌پوش، با اشاره به اینکه همچنین از محل منابع تبصره ۱۸ مبلغ ۸۵ میلیارد ریال برای این بخش و در حوزه سرمایه در گردش نیز مبلغ ۲۹ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است، افزود: صنایعی نظیر نساجی، پوشاک، چرم و کفش، قطعه‌سازی و مجموعه‌های تولید خودرو از اولویت‌های مهم گیلان برای این امر معرفی شدند.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان مبلمان، دکوراسیون داخلی، تولیدکنندگان انواع پوشاک، تولیدکنندگان کیف و کفش دست‌دوزو ماشینی و تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی در اولویت بازسازی و نوسازی قرار دارند.

 

انتهای پیام/م.ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads