کد خبر: 188067 - تاریخ: جمعه، 14 ژوئن 2019 - 12:23

رئیس حوزه قضایی بخش خمام خبرداد؛

ضرب و شتم بانوی امر به معروف در خمام پیگیری قضایی می شود/ ضاربان غیر بومی بودند

رئیس حوزه قضایی بخش خمام از تشکیل پرونده قضایی در پی ضرب و شتم خانم آمر به معروف خبر داد و گفت: با جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود.

به گزازش خوبان خبر؛ مهرداد یزدان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در پی ضرب و شتم عامر امر معروف اظهار کرد: پس از تذکر این خانم به چند فرد هنجارشکن به دلیل عدم رعایت حجاب و اقداماتی که عفت عمومی را جریحه دار کرده بود، تعدادی از آن‌ها به ضرب و شتم وی اقدام می‌کنند.

رئیس حوزه قضایی بخش خمام با اشاره به اینکه ضاربان شناسایی شده اند، از صدور دستور تعقیب کیفری متهمان خبر داد، افزود: با جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز گفت: ضاربان غیر بومی بودند ودر حال حاضر  یکی از خودرو‌ها دستگیر شده و دو خودروی متخلف دیگر متواری و تحت پیگرد قانونی هستند.

حسن کربلایی از مراجع قضایی و دادستانی خواست برای رسیدگی جدی به چنین اقدامات هنجارشکنانه‌ای به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کند.

همچنین حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده با تشریح جزییات ضرب و شتم یک زن آمر به معروف در خمام، اظهار کرده بود : ضاربان افرادی بودند که با کشف حجاب کامل، در مقابل شهرداری خمام در حال رقصیدن بودند.
امام‌جمعه خمام با اشاره به حمله‌ور شدن افراد خاطی به این بانوی محجبه، اذعان داشت : یکی‌از آنها از پشت به زن آمر به معروف حمله کرده و او را به زمین زده و زمانی که متوجه تلاش وی برای تماس گرفتن با نیروی انتظامی می‌شود تلفن همراه او را می‌شکند.

 
 

منبع: میزان و صداوسیما 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads