کد خبر: 187933 - تاریخ: چهارشنبه، 12 ژوئن 2019 - 13:20

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در رشت:

گیلان باید بهترین استان کشور باشد | گیلان سرزمین دارالمومنین است

علی دارابی با بیان اینکه گیلان سرزمین دارالمومنین است، گفت: استان گیلان دارای مشاهیر و مفاخر بزرگی است که همین نشان می‌دهد که باید تلاش بسیاری برای این استان شود.

به گزارش خوبان، علی دارابی، معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان گفت: مهندس ظهیری، انسانی مومن و مدیر پاک دست بودند که به علت بازنشستگی این پست را ترک می کنند و جانشین ایشان، آقای باقرزاده مدیری جوان، توانمند و انقلابی است و سلسله مراتب را تا به امروز طی کرده است.

آقای باقرزاده شایسته‌ترین فرد بین گزینه‌های مطرح شده بودند | گیلان سرزمین دارالمومنین است

وی با بیان اینکه از بین گزینه‌های مطرح شده برای صداوسیما گیلان، آقای باقرزاده شایسته‌ترین فرد بودند، افزود:  برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفیقت دارم.

 دارابی با بیان اینکه گیلان سرزمین دارالمومنین است، گفت: استان گیلان دارای مشاهیر و مفاخر بزرگی است که همین نشان می‌دهد که باید تلاش بسیاری برای این استان شود.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز مدیران خیلی خوبی در گیلان حضور دارند که عرصه را برای رشد و توسعه استان ایجاد می کنتد.

وی در مورد سریال ۳۰۰ قسمتی مادر که بزرگترین سریال در تاریخ کشور ساخته می شود گفت: تاکنون ۶۰ قسمت این سریال نوسته شده است و آماده ساخته شدن است.

گیلان با ظرفیت‌هایی که دارد باید بهترین استان از لحاظ اقتصادی و اشتغال در کشور باشد | درخواست دارابی از استاندار گیلان

دارابی با اشاره به اینکه گیلان مینیاتوری از نعمت‌های خداوندی است، تأکید کرد: استان گیلان با ظرفیت‌هایی که دارد باید بهترین استان از لحاظ اقتصادی و اشتغال در کشور باشد و برای اینکه این امر محقق شود نیاز به تلاش دارد.

وی افزود: مردم گیلان شایسته بهترین خدمات است و از استاندار گیلان می‌خواهم که کمک کنند تا سریال مادر در گیلان ساخته شود که سریالی بسیار شیرین و شاد است.

به گزارش دیارمیرزا، معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه صداوسیما و رسانه نقش موثری در جامعه دارد گفت: رسانه زبان مردم است و باید متعلق به همه مردم باشد زبان مردم همان مطالبات مردم از هر قشر و با هر گرایشی است.

وی گفت: آزادی و حق رأی آزاد از ثمرات انقلاب اسلامی است و ما باید فاصله خود را با آرمان‌های امام و شهدا کم کنیم.

شهادت می‌دهم که مسئولان شبانه روز در تلاش هستند | از اینکه رسانه ملی را دولتی خطاب کنند نباید ناراحت نباشند

دارابی با تأکید بر اینکه رسانه وظیفه دارد مطالبات مردم را بیان کند، اظهار داشت: بنده شهادت می‌دهم که مسئولان شبانه روز در تلاش هستند که مردم به خوبی زندگی کنند اما مشکلات زیاد است.

وی با بیان اینکه رسانه باید حامی دولت و مسئولان نیز باشد، افزود: از اینکه رسانه ملی را دولتی خطاب کنند نباید ناراحت نباشند زیرا دولت‌ها ارای مردم را کسب می‌کنند.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران همچنین ادامه داد: ایران امروز تبدیل به کارگاه بزرگ سازندگی شده است و باید این تلاش‌ها را به مردم منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که تولید می شود باید در همه موارد درجه یک باشد، اظهار داشت: گیلان خوشبختانه در عرصه‌های مختلف مقام دارد.

دارابی با اشاره به اینکه باید صداوسیما مرکز گیلان را تقویت کنیم، اظهار کرد: از استاندار گیلان می‌خواهیم که با کشورهای همسایه گیلان تبادل رسانه‌ای داشته باشیم.

وی همچنین گفت: تولیدات باید مبتنی بر مسائل دینی و هنجارهای جامعه باشد زیرا جامعه ما یک جامعه متدینی است.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران  در پایان با بیان اینکه جامعه ما باید جامعه علوی باشد که در آن فقیر نباشد، اظهار کرد: امروز سبک زندکی در جامعه تغییر کرده است و باید سبک ایرانی اسلامی را در جامعه ترویج دهیم.

 

انتهای پیام/۸۵۴۴۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads