کد خبر: 187900 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 ژوئن 2019 - 16:28

فرماندار شهرستان رشت در خشکبیجار تا کید کرد ؛

پروژه جاده خمام به خشکبیجار به شتاب بیشتری نیاز دارد

وی با تاکید بر اولویت تکمیل جاده خشکبیجار، خمام و لشت‌نشا اعلام کرد: این جاده که در سفر رئیس جمهور بعنوان پروژه اولویت‌دار اعلام شد و همچنان در اولویت قرار دارد ما نیز تلاش می‌کنیم این پروژه را با سرعت و شتاب بیشتری به پایان برسانیم.

به گزارش خوبان،  میرشمس مومنی‌زاده در جلسه ملاقات مردمی که با حضور رئیس سازمان صمت به میزبانی بخشداری خشکبیجار برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش این سازمان در جهت خدمت به مردم، با اشاره به اهمیت حوزه بهداشت و درمان، اظهار کرد: سلامت پس از امنیت مهم‌ترین موضوعی است که مورد توجه قرار دارد. 

وی افزود: انتظارست تا بخشی از مشکلات بهداشتی که به تجهیزات پزشکی برمی گردد، با استفاده از ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان و با پشتیبانی نمایندگان برای استفاده از ظرفیت های ملی در وزارتخانه مربوطه مرتفع شود.

فرماندار شهرستان رشت ، افزود: انتظارست تا بخشی از مشکلات بهداشتی که به تجهیزات پزشکی برمی گردد، با استفاده از ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان و با پشتیبانی نمایندگان برای استفاده از ظرفیت های ملی در وزارتخانه مربوطه مرتفع شود.

وی با بیان اینکه در بخشی که به تعمیرات و توسعه فضاهای بهداشتی شهرستان رشت بر می گردد اقداماتی را انجام می دهیم، تصریح کرد: در کمیته برنامه ریزی استان ۵۰ درصد را ما و ۵۰ درصد را دانشگاه علوم پزشکی گیلان کمک کند تا برای تعمیر و توسعه فضاهای بهداشتی این شهرستان در سال ۹۸ اقداماتی انجام شود.

وی با تاکید بر اولویت تکمیل جاده خشکبیجار، خمام و لشت‌نشا اعلام کرد: این جاده که در سفر رئیس جمهور بعنوان پروژه اولویت‌دار اعلام شد و همچنان در اولویت قرار دارد ما نیز تلاش می‌کنیم این پروژه را با سرعت و شتاب بیشتری به پایان برسانیم.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله بهداشت و سلامت مردم بیان داشت: بهداشت، درمان و سلامت عمومی در خدمات رسانی به مردم بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: اولویت ما در سال‌های اخیر توجه به مسایل اقتصادی، مایحتاج عمومی و حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان بوده و بحث صنعت از ارکان مهم اقتصاد کشور، استان و شهرستان است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads