کد خبر: 187830 - تاریخ: دوشنبه، 10 ژوئن 2019 - 11:45

فرماندار شهرستان رشت در خمام ؛

 بهبود وضعیت معیشتی مردم از اولویت های جدی دولت و بسیار با اهمیت است

در راستای اجرای بخشنامه ابلاغی استاندار گیلان فرماندار رشت بهمراه جمعی از مسوولان استان مرکز درمانی شماره ۱ و شرکت رنگ سازی در خمام بازدید کردند.

به گزارش خوبان خبر؛ فرماندار شهرستان رشت صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز درمانی شماره ۱ خمام در حمع خبرنگاران با اشاره به بخشنامه استاندار گیلان باموضوع “سفر هفتگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها” گفت: به طور میانگین هفته یک بار به اتفاق مدیران کل دستگاهای اجرایی استان به بخش های ، روستاها بازدید و مسائل و نیازمندهای آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.

مومنی زاده ادامه داد: تلاش ما و همه مدیران شهرستانی و استانی در جهت ایجاد بستری مناسب برای بازدیدهای میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم، شنیدن مشکلات آنان و ارائه خدمات لازم در حد توان برای رفع نیازمندی های شهروندان شهرستان رشت است.

وی با بیان به اینکه امروز از مرکز درمانی شماره ۱ ، اوژانس و یک شرکت رنگ سازی در خمام مورد بازدید گرفت،اظهار داشت: یک قطعه زمین که توسط مردم برای احداث مرکز درمانی اهدا شده بود بازدید و جهت تامین اعتبار و مقدمات اجرایی هماهنگی‌های لازم صورت گرفت است.

فرماندار شهرستان رشت گفت:  بهبود وضع معیشتی مردم از دغدغه‌های مهم و از اولویت های جدی برنامه های دولت و بسیار حائز اهمیت است و کارخانه پارس سیمین به‌عنوان یکی‌از مراکز تولیدی و صنعتی مهم شهرستان رشت، یک خط جدید به خطوط تولید خود اضافه نموده است.

 

اننهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads