کد خبر: 187713 - تاریخ: جمعه، 7 ژوئن 2019 - 11:30

در رده های نونهالان،نوجوانان و بزرگسالان ؛

قهرمانان فوتسال جام رمضان خشکبیجار مشخص شدند

قهرما نرقابت‌های فوتسال جام رمضان خشکبیجار در ۳ رده نونهالان،نوجوانان و بزرگسالان مشخص شدند.

به گزارش خوبان خبر؛ رقابت‌های فوتسال جام رمضان خشکبیجار در ۳ رده نونهالان،نوجوانان و بزرگسالان به اتمام رسیده و تیم‌های اول تا سوم این مسابقات مشخص شدند.

رده نونهالان: 

در فینال رقابتهات نونهالان جام رمضان خشکبیجار دو تیم کندو خشکبیجار و دورتمند به مصاف هم رفتند که در وقت قانونی به تساوی یک بر یک رضایت دادند که در ضربات پتالتی تیم کندو خشکبیجار با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم مقابل غلبه کرده و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد .

رده نوجوانان:

در رده نوجوانان در دیدار نهایی تیم فوتسال سرخپوشان با نتیجه ۷-۲ آگادمی دهیاری نوشر را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

 رده بزرگسالان:

در بازی رده‌بندی برای کسب مقام سوم تیم‌های فوتسال نوده لشت نشاء و میلاد مسکن لشت نشاء به مصاف هم رفتند که تیم نوده لشت نشاء در پایان برابر حریف خود به برتری ۵ بر ۴ دست یافت.

تیم‌های بلور نشکن خمام و آبفای رشت برگزار کننده بازی پایانی مسابقات جام رمضان در رده بزرگسالان بودند که این بازی تیم بلور نشکن خمام موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ تیم آبفای رشت را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/۸۵۵۶۸۵۲

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads