کد خبر: 187493 - تاریخ: یکشنبه، 2 ژوئن 2019 - 09:23

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان

بافت فرسوده ۲۳ شهر گیلان تعیین تکلیف شد

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه در سه شهر گیلان اجرای بازآفرینی شهری در حال انجام است گفت: از بین ۵۲ شهر گیلان بافت فرسوده ۲۳ شهر تعیین تکلیف شده‌اند.

به گزارش خوبان،  ماکان پدرام عصر امرو  با اشاره به اقدامات مشترک بازآفرینی استان با اداره کل راه و شهرسازی اظهار کرد: تعداد ۵۸ پروژه در محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهرهای رشت، آستانه‌اشرفیه، لنگرود، لاهیجان و بندر انزلی مشمول اعتبارات شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰۳ هزار و ۵۶۱ میلیون ریال برای ۵۸ پروژه بازآفرینی در گیلان اعتبار در نظر گرفته‌شده افزود: تاکنون ۲۰ درصد از منابع مذکور به‌صورت متمرکز در اختیار شرکت بازآفرینی شهری قرارگرفته که بخشی صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بازآفرین شهری استان شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به عملکرد این اداره کل در حوزه بافت‌های فرسوده گفت: از بین ۵۲ شهر گیلان ۲۳ شهر در اجرای طرح بازآفرینی شهری تعیین تکلیف شده و سه شهر نیز در حال انجام است.

پدرام از تهیه و تصویب برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شهری در قالب ۱۴۶ پروژه در گیلان خبر داد و بیان کرد: ۷۰ پروژه با ابلاغ اولیه ۴۳ میلیارد ریال در قالب طرح بازآفرینی شهری در استان گیلان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد از اعتبارات بازآفرینی شهری در گیلان جذب‌شده تصریح کرد: هشت میلیارد تومان از ۴۰ میلیارد اعتبار تخصیصی بازآفرینی شهری در استان جذب‌شده و از طریق تفاهم‌نامه همکاری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اجرایی می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads