کد خبر: 187465 - تاریخ: شنبه، 1 ژوئن 2019 - 17:36

استاندار گیلان: توزیع آب با پوشش بیشتر و کیفیت بالاتر باشد

استاندار گیلان از شرکت آب و فاضلاب روستایی خواست تا توزیع آب با پوشش بیشتر همراه با کیفیت و کمیت بالاتر برای عموم مردم باشد.

به گزارش خوبان؛ مصطفی سالاری صبح شنبه در بازدید سرزده از شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی این شرکت قرار گرفت.
وی در پایان این بازدید، در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان حضور یافت و با اشاره به اهمیت فعالیت‌های این شرکت اظهار داشت: مهمترین مسأله‌ای که در حوزه فعالیت این شرکت وجود دارد، ارتباط مستقیم آن با مردم و نیازمندی‌های اساسی آنهاست.
وی با تأکید بر لزوم کیفیت افزایی در ارائه خدمات این شرکت گفت: اگر بخواهیم کیفیت را ارتقا دهیم باید فعالیت‌ها را به سوی توسعه بهره وری و خدمات رسانی بهینه به عموم مردم سوق دهیم.
سالاری گفت: لازم است تا به سمت هدفگذاری صحیح در اجرای پروژه‌های حوزه آب و نیز بهره گیری از روش‌های اختصاصی آن برای استان برویم تا کاهش بهای تمام شده و ارتقا بهره وری را شاهد باشیم.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه باید با تمرکز بیشتر برای در جهت اجرای فعالیت‌های توسعه محور تلاش کنیم، گفت: هریک از دستگاه‌های اجرایی باید وظیفه اصلی خود را به خوبی بشناسند و اصل اولویت بندی را در بخش‌های مختلف آن لحاظ کنند.
استاندار گیلان تصریح کرد: اولویت بندی کارشناسی جهت خدمات رسانی باید به عنوان یک هدف دنبال شود و در اجرای این مسیر مهم چانه زنی‌ها و سفارشات بیرونی ملاک عمل قرار نگیرد، بلکه نتایج بررسی‌های کارشناسی مورد تاکید باشد.
وی نیروی انسانی کارآمد را عاملی مهم در جهت رسیدن به بهره وری خواند و افزود: سازمان‌ها در صورت نیاز به جذب نیرو هم باید با طی سلسله مراتب از طریق فراخوان عمومی و مشخص کردن نیازمندی‌ها و بیان توانمندی‌های مرتبط با عنوان شغلی صورت گیرد تا اصل رقابت و انصاف برای عموم جوانان رعایت شود.
استاندار گیلان با اشاره به بخشنامه‌های صادره در حوزه اصلاح رفتارهای اداری، حضور مدیران در شهرستان‌ها و جلوگیری از هزینه‌ها و تشریفات زائد را بویژه در سازمان‌های خدمت رسان ضروری دانست و افزود: مردم در شرایط و مشکلات اقتصادی رویکرد مسئولان و عملکردشان در راستای صرفه جویی رصد می‌کنند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads