کد خبر: 187459 - تاریخ: شنبه، 1 ژوئن 2019 - 10:01

دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های گیلان ؛

آغاز بازگشایی طرح های سالم سازی دریا در گیلان

طرح های سالم سازی دریا در گیلان در قالب ۳۵ طرح سالم سازی و ۶۸ شناگاه در ۹ شهرستان ساحلی استان بازگشایی شد.

به گزارش خوبان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های گیلان  اظهارداشت: براساس دستورالعمل ساماندهی سواحل کشور بازگشایی طرح‌های سالم سازی در استان همزمان با ۹ استان ساحلی در کشور از امروز (یازدهم خردادماه) آغاز شده و تا پنجم مهرماه ادامه می‌یابد.

منا ابروفراخ تصریح کرد: براساس جلسات برگزار شده ستاد ساماندهی سواحل به ریاست استاندار، تکلیف و شرح وظایف هریک از دستگاه‌های اجرایی از جمله عوامل امنیتی، امداد و نجات، هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌های متولی خدماتی همچون رفاهی، بهداشتی و گردشگری به مسافران ورود به طرح‌های سالم سازی مشخص شده است.

وی از هموطنان و مسافران ورودی به نوار ساحلی خواست با توجه به جلوگیری از هر گونه غرق شدگی و کاهش تلفات انسانی، از شنا در خارج از طرح‌های سالم سازی خودداری کنند.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های گیلان خاطرنشان کرد: مسافران بایستی به توصیه‌های اطلاع رسانی از سوی رسانه‌های خبری استان، ناجیان غریق و عوامل اجرایی در سواحل توجه کنند تا خاطراتی خوش از تعطیلات تابستان در سواحل دریا را برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/۲۶۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads