کد خبر: 187228 - تاریخ: چهارشنبه، 29 می 2019 - 10:08

دومین جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بخش خمام برگزار شد

رئیس ستاد یه استان گیلان: سال گذشته ۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در بخش خمام آزاد شدند/ ۴۶ میلیون تومان خیران خمامی در جشن گلریزان کمک کردند

مدیر نمایندگی ستاد دیه کشور در استان گیلان خبر شرکت گسترده و فعال مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: سال گذشته ۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در بخش خمام با کمک‌های مردمی و مشارکت بالای خیران نیک‌اندیش، از بند زندان رهایی پیدا کردند.

به گزارش خوبان خبر؛  دومین جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بخش خمام شب گذشته برگزار شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه کشور در استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر شرکت گسترده و فعال مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: سال گذشته ۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در بخش خمام با کمک‌های مردمی و مشارکت بالای خیران نیک‌اندیش، از بند زندان رهایی پیدا کردند.

یزدانی با بیان اینکه برای آزادی این تعداد از زندانیان جرایم غیرعمد به غیر از کمک‌های مردمی از اعتبارات اختصاص داده شده ستاد دیه کشور نیز استفاده شده است تصریح کرد: ایام ماه مبارک امسال فرصت بسیار مناسبی برای برگزاری جشن‌های گلریزان و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۳۵۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان گیلان آزاد شدند، افزود: ۷ میلیارد تومان برای ستاد دیه استان گیلان هزینه شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه کشور در استان گیلان با اشاره به اینکه یکی زیبای های این ستاد اخذ گذشت است،عنوان کرد؛ ۶۴ میلیارد تومان گذشت دریافت شد.

وی در پایان گفت: مبلغ جمع آوری شده در خمام برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این بخش در نظر گرفته می شود.

سرپرست بخشداری خمام نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان گفت: افرادی که زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک می‌کنند اقدام بسیار پسندیده‌ای انجام می‌دهند و اجر عظیمی دارد.

رضا مهدوی با اشاره به اینکه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را موجب کاهش آسیب های اجتماعی میی شود خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد زندانی شدن سرپرست خانوار بخصوص در جرائم مالی غیر عمد آسیب های زیادی به همسر و فرزندان آنان وارد کرده و حتی منجر به از هم پاشیدن خانواده می‌شود و باید از ظرفیت بالای خیران برای بهبود شرایط زندگی خانواده‌های زندانیان، استفاده کرد. 

به گزارش خوبان خبر؛ در پایان نیز مراسم خیران خمامی ۴۶ میلیون تومان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بخش خمام کمک کردند.

انتهای پیام/۴۵۲۱۵

 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads