کد خبر: 187169 - تاریخ: یکشنبه، 26 می 2019 - 18:44

استاندار گیلان: برخی در ناکامی ها به دنبال مقصر هستند

استاندار گیلان گفت: عده ای در زمان موفقیت ها و توفیقات برای نسبت دادن موفقیت به اقدامات خود با دیگران دعوا دارند و در ناکامی ها به دنبال پیدا کردن یک مقصر هستند.

به گزارش خوبان، مصطفی سالاری عصر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس درخشان ترین ایام در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار داشت: در آن دوران همه با هدفی مقدس برای دفاع از آرمان‌ها ،حفظ منافع کشور و صیانت از وطن با وحدتی مثال زدنی در کنار هم جنگیدند.

وی دفاع مقدس را هم عامل و هم نشانگر وحدت و اجماع ملی خواند و افزود: امروز باید آثار و خاطراتی که از آن ایام باقی مانده و می تواند تقویت کننده وحدت در بین افراد و احزاب باشد را حفظ کنیم و آن را در مسیر توسعه کشور و خدمت به مردم با رویکرد همت جمعی به کار بگیریم.

سالاری با بیان اینکه در طول دفاع مقدس در کنار موفقیت و پیروزی ها ، ناکامی نیز وجود داشت، گفت: در دوران دفاع مقدس پس از رسیدن به موفقیت ، تلاش جمعی را ستایش می‌کردند اما متاسفانه امروز عده ای در زمان موفقیت ها و توفیقات برای نسبت دادن موفقیت به اقدامات خود با دیگران دعوا دارند و در ناکامی ها همه به دنبال پیدا کردن یک مقصر هستند که در این میان گاهی نقدهای غیرمنصفانه بیان می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: اگر از آموزه های دفاع مقدس به درستی بهره مند شویم، به وحدت و اجماع مثال زدنی دست می یابیم و می توانیم توطئه دشمنان برای تفرقه افکنی بین افراد جامعه را بی اثر کنیم.

استاندار گیلان تاکید کرد: امروز هم به وحدت، ایثار و تعالیم دفاع مقدس نیازمندیم تا مطالبات به حق مردم را محقق کنیم و امیدوارم احداث این مکان و فعالیت های فرهنگی آن تقویت کننده وحدت باشد .

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در ورودی رشت احداث می شود و قصد دارد تا از شهدای جنبش جنگل تا جنگ هشت ساله مورد توجه قرار گیرد. آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی موزه دفاع مقدس گیلان پس از ۱۵ سال، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و مسوولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان برگزار شد.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads